NA: Tudor Heritage Ranger (+ vintage en strap tips)

Voor wat gaat deze ranger tweedehands tegenwoordig?

Ligt vast aan de staat en hoe compleet, maar compleet en netjes rond de €1800,-.

Zie bovenstaand!:grin:

Heel mooi, de degelijkheid straalt er vanaf!! Geluk ermee

2 likes

Netjes! Dan wordt t mss toch m’n volgende aankoop t.z.t. :wink:

1 like

Voordat ik klachten krijg dat er geen lume plaatjes bijzaten;

Puike zondag!

5 likes

Als je deze mooi vindt zou ik dat zeker overwegen. Schappelijke prijs en naar ik vermoed nooit een hele slechte investering…

1 like

Klopt, al is het om de historie rondom het model. Thx vd info

1 like

Hele mooie no-nonsens Tudor! Veel draagplezier toegewenst met de Ranger.

1 like

All, bedankt voor jullie berichten en complimenten. Wellicht willen jullie je licht laten schijnen op 3 NATO’s welke ik momenteel beschikbaar heb, wat vinden jullie de beste combinatie?;

Ik ben trouwens ook gecharmeerd van de verpakking;

Alvast bedankt voor de tips!

Ik zou die camo doen die in de verpakking zit:grinning:

2 likes

Die had ik kunnen zien aankomen…:grin:. Maar die camo NATO is mij net effen wat te jeugdig. Doet me denken aan soldaatje spelen in het bos… De kwaliteit is overigens wel uitstekend. Ik heb die combi even om gehad maar dat wordt hem dus niet.

Een beetje jeugdigheid kan toch geen kwaad :wink: :wink: Als ik mijn Oris Big Crown ProPilot Date heb zou ik je bandje wel over willen nemen :grinning:

Ik vind de combo met de derde wel es leuk… maar een leren nato zou het wel nog wat meer cachet geven :wink:

Eigenlijk is dit horloge gemaakt hiervoor imho:

8 likes

Eens, maar voor jeugdigheid heb ik nog wat klokjesšŸ˜Ž. Ik zal de meegeleverde NATO niet verkopen maar mogelijk past deze sowieso niet op je Oris. De pushpinnen zitten op een vaste plek in de NATO. Hou daar rekening mee mocht je zoiets willen kopen. Volgens mij kosten ze nieuw rond de €100,- bij een AD.

Wow! Die is wel erg mooi!!..Wat is dat voor bandje? En waar te koop? En nu we toch bezig zijn tegen welke prijs?..:grinning:

Dat zou idd wel eens kunnen. Maar geniet van je fantastische aanwinst. (misschien wel een beetje jaloers, i.i.g. staat ie nu ook hoog op mijn lijstje)

1 like

Volgens mij bulang and sons

1 like

Gefeliciteerd Erik!!!

1 like

GefeliciteerdšŸ‘band…de zwarte of een mooie leren band van Ko…misschien

2 likes