Ik zou de nato’s laten voor wat ze zijn.
De leren band van @septentrio staat hem bijzonder goed. Wat mij betreft is deze combinatie zelfs mooier dan de stalen band.
Deze b&s staat op mijn verlanglijstje voor mijn Ranger.
Ja, volgens mij ook. Zojuist even gekeken op de site van Bulang&Sons. Zij hebben erg mooie banden en volgens mij zitten ze nog in Nederland ook (Maastricht?). Ik vond deze ook erg gaaf en best ruig;
Prijzen lijken mee te vallen. Bedankt voor de tip!
Ziet er inderdaad geweldig uit! Ik zal waarschijnlijk zo iets dergelijks gaan proberen. Voordeel van NATO bandjes vind ik dat het comfortabel is zowel in koud als in warm weer en daarnaast prima tegen vocht kan.
Maar ja, fietstassen zijn ook best handig, maar je fiets wel een beetje voor …
Hier op een cognac B&S!
Jij hebt hem al! Geweldig, ziet er goed uit! Hoe bevalt die?
Zie bovenstaand😀
In 1 woord SUPER.
Ik weet het. Draag ook wel nato banden, maar dit horloge schreeuwt wat mij betreft om een mooie leren band.
Maar… smaken verschillen en dat maakt het ook ook ze leuk om te stoeien met verschillende banden.
Thx! Je hebt helemaal gelijk, er moet een leren band bij komen. Mocht het hééél warm worden dan schakelen we weer over op NATO of staal😀
Ja, is een prachtige bandenswapper, maar zou de metalen band van de black bay ook niet passen?
Dat denk ik niet omdat de BB dikker is en andere lugs heeft. Daarnaast bevalt de stalen band van de Ranger mij goed maar zoek ik naar leuke NATO en lederen alternatieven😀 Maar thx voor het meedenken…
Ik heb nu een aantal verschillende bandjes geprobeerd en dit zijn mijn favorieten:
Goedkope nato’s van Ebay.
Goedkope leren nato van Monkey Swag.
Horween Shell Cordovan van Fluco.
Ranger Camo nato.
Tudor Black Bay zwarte nato (mijn favoriet).
Hij is net iets steviger dan de camo nato die er bij zit. Maar dat is een goede tweede.
Geweldig! Fijne foto’s. Die zwart BB NATO staat de Ranger inderdaad erg goed. Blijkbaar past dat dus qua pushpinnen afstand. Goed om te weten. Ik zag laatst een BB NATO in een soort Bordeaux rood. Lijkt me ook interessant😀
Ik doe het bandje gewoon onder de push pinnen door. Elke keer die pinnen eruit halen om een bandje te verwisselen is me teveel gedoe, tenzij het niet ander kan natuurlijk. Zoals bij de stalen band of de Fluco. En die rode nato, heb ik ook in het vizier. Ik heb de zwarte ook los gekocht op Ebay. Maar rood zal nog wel even duren. Volgens mij verkoopt Tudor ze ook niet los, tenzij je de Black Bay hebt. En ik denk ook, dat je hem niet onder de 200 euro zult vinden.
Complimenten voor deze fraaie Ranger en je motivatie die leidde tot aanschaf, Victor. Ben het totaal met je eens mbt het aantrekkelijke uiterlijk van Rangers - heb meteen de mijne even opgediept om het wijzer verhaal te checken en constateerde de afwijking - (invulling doorlopend vind ik ook mooier nl zie foto)! Heel treffend die risico’s beschreven van het kijken op het forum overigens…succes met je Ranger en de onthouding!
Mensen, mensen, net lid geworden hier en dan komt dit moois langs. Deze wil ik ook hebben
Tjonge, ik wist niet dat die NATO’s zo duur zijn. En apart dat Tudor ze niet zou verkopen aan mensen die geen BB hebben. Oh Well… Bedankt voor de tips, nog een vraagje; blijft het horloge met jou montage goed op de band zitten?
Hi, is dat jou Tudor? Zoals ik in de inleiding heb aangegeven ben ik geen Tudor kenner maar dit model heb ik nog nooit gezien. Aparte minutenwijzer! Welke diameter heeft dit horloge?
En tja… er zitten inderdaad bepaalde risico’s aan het browsen op HF. Maar ach… er zijn ongezonder verslavingen😀 Bedankt voor je compliment!