NA. Tudor LHD

Meer dan tien jaar geleden was mijn eerste dikke klok een Tudor 79090. Uiteindelijk maakte die plaats voor een Rolex 16660 en dat was de start van mijn Rolex verzameling. Nu toch ook weer een Tudor. Wat een geweldig ding. Titanium en top afwerking wat mij betreft de perfecte zomerklok.

Hele vlotte deal met @MannetjeMar waarvoor dank.

50 likes

Van harte! Mooi hoor. Kreeg van de week een aanbod om de mijne (de ‘normale’ zwarte) te ruilen voor een LHD, ik heb ernstig lopen twijfelen. Vind deze wel wat hebben, maar ik moet nog wel een beetje wennen aan het ‘faux patina’ …begin het steeds mooier te vinden.

Veel draagplezier!! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Gaaf zo’n Pelagos :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst…

Mijn beste,

Chapeau!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er vele mooie momenten mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd

Mooi ding hoor :+1:

1 like

Ja dat ‘patina’ maakte ik mij ook wat zorgen over. Heb diverse vintage Rolex met de real deal patina. Dit voelt meer als een ‘kleur’ die gewoon lekker klopt ofzo. Het wit van de andere Pelagos vind ik dan ook wat te wit. Had niet verwacht dat ik het zo cool zou vinden maar gelukkig wel dus.

5 likes

Lekker man! Geniet ervan. :+1:

Wie wilde die ruil doen? Ik zou mijn zwarte ETA wel willem ruilen voor een LHD :+1:t3:

2 likes

Gave aanwinst, van harte en veel (draag)plezier ervan! :slight_smile: :+1:

1 like

Van buiten HF en moest per se een nieuwe zijn, dus ETA: no go. Ik geloof dat 'ie hem gaat inruilen.

Jammer, mij lijkt ETA een betere deal…

1 like

Haha, ik snap dat jij dat zegt. :rofl: …die raak je wel kwijt hoor. Gewoon naar het blauw ermee en dan op zoek naar een LHD, als je dat wil. Of ook ergens inruilen.

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge!

Gefeliciteerd met deze NA, :+1::+1:

Ik blijf dit een hele mooie duiker vinden… Mooie aanwinst!!

1 like

Ze worden steeds zeldzamer :sunglasses:

1 like

I denk dat er niemand op de aardbol een ETA gaat omruilen voor een LHD?

dat is waar , de pelagos is te wit, vond ik ook en de LHD heeft die mooie levende kleur die geen pijn doet aan je ogen van het wit, maar ieder zijn smaak, en inderdaad hij is heel COOL:heart_eyes::sunglasses:

3 likes

De LHD blijft een heerlijk ding! Van harte. :+1: