NA Tudor North Flag

Super tof ding! Veel plezier ervan :smiley:

Thx!

gefeliciteerd!

Super cool horloge! Ik ben zelf ook een beetje aan het zoeken naar deze, goed nieuws dat ze nog nieuw te vinden zijn. :star_struck: Je hebt 'm ook nog met bracelet, helemaal mooi. Die zie ik weinig zo vers voorbij komen. Gefeliciteerd!

2 likes

Wow! Nice ding man! Enjoy!

Afgelopen maanden paar nieuwe (of ongedragen) langs zien komen op Chrono en een enkele op het Duitse forum. Ze zijn er maar het is zoeken en de prijs is vaak aan de stevige kant :grimacing:

Mooie aanwinst zeg.

Mooi ding! Absoluut gaaf dat gele accent

Heel mooi!

Prachtig! Geniet er van! :star_struck:

Prachtig deze eigenzinnige Tudor! En de eerste met het inhouse uurwerk :+1:

Draag er zorg voor!

1 like

Schitterend!:heart_eyes:

1 like

Vette klok!

1 like

Super nice! :heart_eyes:

Heel tof! Blijft een bijzonder horloge in de Tudor-collectie. En om dan zon mooie op te pikken… Veel plezier :slight_smile:

heb ik net een commentaartje geschreven op jouw post in Tudortopic, zie ik dat mijn bijdrage ‘mosterd na de maaltijd’ is
:laughing:
y
nou ja, hoop dat je youtube nog niet gezien hebt

nogmaals: enjoy

2 likes

Heel mooi ! Zeker als je weet dat deze ‘discontinued’ is. Veel plezier ermee :+1:t2:

Gefeliciteerd! Heel nice :+1:

Zeker een mooi apparaat! Altijd leuk als je kunt zeggen “Tudor” en je hoeft het niet te vervolgen met “Black Bay”-- daar is helemaal niets mis mee, integendeel, maar we vergeten wel eens bijna dat ze ook nog andere modellen maken. Of maakten, in dit geval…

2 likes

Toffe Tudor! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!