NA Tudor North Flag

Blijft een mooi model, veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Tudor North Flag, wens je er natuurlijk veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:. Enne ik vind hem op leer en stalen band beter dan op rubber maar dat is persoonlijke smaak he :wink:

O ja, niet alle Tudors hebben snowflake hands. Nu is mijn Royal niet echt te vergelijken met de meeste Tudors, maar geen snowflake hands :wink:

2 likes

Eén van de gaafste Tudors naar mijn bevooroordeelde doch bescheiden mening. Gefeliciteerd! :fire:

8 likes

Proficiat! Eindelijk eens een Tudor op het forum die van het gebruikelijke padje afwijkt…geniet ervan!

1 like

Het contrast van de wijzers is heel mooi! Proficiat

1 like

Wauw wat een top stuk, voor het eerst dat ik hem zie, geweldige aanschaf, proficiat !

1 like

Dank allen voor de felicitaties / complimenten voor deze aanwinst! Verrast dat dit model zoveel waardering krijgt.
Ben er ook zeer happy mee!
Eigenlijk heb ik geen concreet verlanglijstje meer dus was niet echt op zoek naar uitbreiding van de collectie (ze krijgen nu al te weinig polstijd…) maar soms “overkomt” je zo iets… :flushed:
En het voordeel van 2e hands kopen is dat het horloge al wat kleine gebruikssporen heeft waardoor ik het iets gemakkelijker regelmatig zal dragen en het geen (zoveelste) “zondagse horloge” wordt dat zijn dagen vooral in de kluis doorbrengt :sunglasses:
Fijne zondag!

2 likes

Is inderdaad een hele mooie. Geniet ervan.

2 likes

Gefeliciteerd topper :four_leaf_clover::fire: