NA: Tudor P01

Gave keuze en denk dat het wellicht nog wel meevalt mbt hoe geliefd dit horloge is.

Veel draagplezier!!

1 like

Ik denk dat een stalen band hem niet persé mooier maakt.
Er zijn wel wat knutselaars geweest die dit gedaan hebben. Persoonlijk vind ik dat contrast tussen de case en het bruin juist leuk.

https://www.instagram.com/p/B9Vj74gn7gC/?igshid=tbwzp9578xlv

De beste poging is iemand die dit op Rolexforums postte:

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=717757

Lijkt op een BB bracelet met een creative endlink oplossing.

Ja ik vind dit beter geslaagd maar wat ook zou helpen is een leren band zonder die stalen endlinks maar dat lukt denk ik niet qua constructie, dan moet je al een smaller bovengedeelte hebben op de band.

1 like

Ik vind het wel funky hoor, zo’n P01! Absoluut geen 13 in een dozijn. Toffe keuze en geniet ervan!

1 like

Van harte met je aanwinst! :confetti_ball:

Ik krijg deze niet meer uit mijn hoofd :see_no_evil::joy:

3 likes

Leuk dat je er zo naar toe geleefd hebt. Dit maakt het proces in mijn ogen leuker. Echt een liefhebbers horloge :ok_hand:

Gewoon kopen wat je mooi vindt, kunnen enkele hf’ers wel wat van leren :smile:

Geniet er van!

1 like

Je wordt bedankt hĂš :joy:

1 like

Eens
 al was het ook wel een beetje het gemis aan ‘guts’ moet ik eerlijk bekennen. :grimacing:
Nu toch blij dat ik hem gekocht heb :sunglasses:

3 likes

Ik vind dit ding erg lelijk, maar tegelijkertijd ook erg cool haha :grin:

Geniet ervan!

1 like

Mooi eigenzinnig horloge !
Lijkt op zichzelf , zo zijn de meest iconische horloges ooit ontstaan lijkt mij .
Hele mooie aanwinst :ok_hand:!

2 likes

Vet ding hoor Roy. Aparte verschijning maar daarom niet minder leuk :+1:t2:.

1 like

Gefeliciteerd Roy !
Ja apart en daarom mooi!

1 like

Van harte met je NA en draag hem in goed gezondheid!
Ik vind het een moeilijke, ik hou er van dat die wat afwijkt en geeft hem wel charme. Anderzijds zit ik er een beetje tussenin wat betreft mooi of niet mooi.

1 like

Erg gaaf! Iets te groot voor mijn pols maar stiekem zou ik er ook wel een willen!

Ik ben vorig jaar een dag na de release naar de juwelier gereden en heb 'm meteen gepast. Schitterende klok! Ik vind 'm echt mooi. Ook om de pols.

Maar Wat me tegenviel en wat ook de reden was dat ik 'm niet heb aangeschaft waren de scherpe randjes overal. Ik heb een paar dressers, de rest zijn toolwatches. Met mijn toolwatches doe ik alles, doe ze in principe nooit af. A toolwatch is gonna toolwatch. Maar bij de P01 heb ik mijn bedenkingen. Ik denk niet dat deze klok sterk genoeg is voor me. Ben bang dat ik 'm sloop.

2 likes

Daar heb je een punt Gerard. Ben zelf niet bang dat ik hem sloop want het voelt naar mijn mening zeer solide aan.
Ik ben eerder bang om de uitstekende delen staal flink te beschadigen bij het gebruik als ‘tool Watch’

1 like

Oh?

1 like

Beetje vreemd maar toch lekker.Gefeliciteerd met dit coole horloge .

1 like

:face_with_raised_eyebrow: Auw

4 likes

Het model is niet meteen mijn ding maar de dial vind ik super. Deze hadden ze van mij zo in de BB range mogen zetten!

1 like