NA: Tudor Pelagos 25500tn Two liner

Mooie foto’s! Geniet ervan :grin:

1 like

Vind hem geweldig. Het is dat ik mijn sub kon kopen, anders had ik hem niet weggedaan. Draagt geweldig en ziet er gaaf uit in RL.

Geniet ervan @RLC. Mooie en nette set gekocht van @triplock, voor een fatsoenlijke prijs.

5 likes

Proficiat!

:ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Wat mooi dat je zo enthousiast bent!! Heerlijk om te lezen!!
Het is dan ook een magnifieke aanwinst!!
Ik wens je er derhalve een gezegende tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtige klok!! Staat ook nog op mijn wish-list! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met deze ‘tussenstap’. Ik vind het een erg mooi horloge, geniet er van!! :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd Ralph, top horloge!:ok_hand:

2 likes

Eindelijk een echt horloge in de horlogbox @RLC er zitten zowaar enige gebruiksporen op heerlijk.

Geniet ervan en ik ben erg benieuwd hoe het horloge jou op de langer termijn gaat bevallen.

Nogmaals proficiat.

4 likes

Nog steeds zéér nette staat :sunglasses::+1:

Echt mooi. Super!

1 like

Proficiat met de aanwinst!

Maar ik snap de toegevoegde waarde aan jouw collectie niet. Daarnaast leek hij niet op je radar te staan toen je het topic hebt gemaakt over de explorer vs seiko MM en Breitling superocean. Je bent terecht gek vd sub en superocean. Gaat deze na de honeymoon fase veel draagtijd krijgen? Of blijft de explorer knagen en ga je een verlies moeten nemen op de tudor wanneer je toch voor de explorer gaat?

1 like

Time will tell. Hobbies kosten geld. Leuke tussenstop dit, vind ik althans :grin:

3 likes

Gefeliciteerd!
Mooie aanwinst. :+1:

1 like

Natuurlijk. Maar ik ben er zeker van dat aan jouw snelheid we tegen het einde vh jaar weer een NA topic hebben. Maar intussentijd, geniet van deze topper

1 like

Mooi Ralph! Gefeliciteerd met deze knaller :+1:t2:

1 like

Haha zou zomaar kunnen. Living the horological dream :sunglasses::+1:

1 like

Klatser!!

1 like

Mooi gefeliciteerd!

1 like

Zelf vond ik de Tudor Pelagos ook een ontzettend gaaf horloge, maar vind ik de 114060 of 14060 iconischer. Zitten voor mij te dicht op elkaar om beide te hebben.

Ben benieuwd wanneer je Tudor er weer uitvliegt…

1 like

Geniet ervan! Mooiste versie van de Pelagos de 2-liner

1 like