NA: Tudor Pelagos 25500tn Two liner

Hallo allemaal,

Onlangs mijn Seiko Marine Master 300 SBDX001 verkocht en de upgrade gemaakt naar de Tudor Pelagos 25500tn Two liner. Horloge gekocht bij @Triplock. Na zowel woensdag als donderdag de PostNL gemist te hebben ivm werk vanavond eindelijk mijn Tudor Pelagos opgehaald bij het postkantoor. Wat een fantastisch horloge! Ik ben er echt ontzettend blij mee. Mijns inziens een solide upgrade tov de MM300. De dynamische sluiting van de Tudor is echt super comfortabel. Horloge voelt zeer solide en hoogwaardige aan. Doet mij erg denken aan mijn Rolex Submariner. De lume glows like a star. Ligt super fijn om de pols en is mijns inziens toch weer een heel ander horloge dan mijn Tudor Black Bay. Kortom ik ben er waanzinnig blij mee! Genoeg geluld tijd voor de foto’s! :sunglasses::+1:




Bedankt voor het lezen en kijken.

MvG Ralph

88 likes

Hij is heel mooi . Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd Ralph. Geniet ervan. Ik vind hem mooi.

1 like

Gefeliciteerd! Mooi hoor! :smiley:

1 like

Prachtige aanwinst. Proficiat. Leuk briefje erbij ook. Maakt het nog meer bijzonder :ok_hand:

1 like

2-liner, da’s de mooiste :+1:t5:

2 likes

Gefeliciteerd ! En mooie foto’s btw

2 likes

Ook wel eens aan gedacht, maar titanium is het niet voor mij en ik vrees ook net te groot. Naast een Sub zou ik hem nooit dragen denk ik.

Hijs wel erg mooi om te zien, proficiat!

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Prachtklok! Is ook 1 van mijn favorieten. Op een NATO staat hij ook lekker, band wisselen is echter wel een opgave.

7 likes

Mooie nieuwe aanwinst Ralph! Je bevindingen met de sluiting van de Pelagos kan ik helemaal bevestigen… ik heb de LHD gehad.

Wel weer grappig te lezen dat je het een upgrade vindt t.o.v. de door jou verkochte MM… ik heb er de MM voor terug gekocht. Niet bewust, maar eerder toevallig tegenaan gelopen en ik vindt juist de MM een upgrade en meer horloge voor minder euro’s. Maar dit is wat ons liefhebbers maakt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geniet van je Tudor :smiley::sunglasses:

4 likes

Prachtig!

1 like

De Seiko Marine Master 300 is ook echt een fantastisch horloge. Maar krijg hier toch meer het Zwitserse Rolex gevoel van. :see_no_evil:

2 likes

Gadver wat een mooi horloge.

1 like

Een erg fotogeniek horloge en op basis daarvan op afstand gekocht. Was hem na 1wk beu want vond hem te saai door de compleet matte kleur.

5 likes

Mooi !

1 like

Dat krijg ik van mijn Sea Dweller :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar ik snap je wel :grin: Enjoy :facepunch:t3:

1 like

Lekker hoor! De beste versie van de pelagos in mijn ogen!

1 like

Van harte met dé toolwatch! :+1::ok_hand:

1 like

Heel erg mooi! Ingetogen klasse!

En die @Triplock timmert aardig aan de weg, leuk om te zien.

2 likes