NA: Tudor Pelagos 25500tn Two liner

we zijn een weekje verder, Ik ben benieuwd hoe je er nu naar kijkt cq wat je ervaring is.

1 like

Nog steeds ontzettend blij mee! Echt een knaller. Super comfortabel. Zeer fijne sluiting. Zeer goede staat, they way I like it. Lume is ongekend. Qua afwerking en feeling krijg ik er toch een beetje het heerlijke ‘Rolex’ gevoel bij. De Pelagos voelt beetje hetzelfde als mijn Submariner aan maar dan uit een parallel universum waar de Submariner ooit echt als toolwatch werkt gemaakt. Kortom perfect :sunglasses::+1:

5 likes

Stel dat op de Tudor een Rolex logo had gestaan en op de Rolex een Tudor, wat zou dan de keuze zijn tussen deze twee.

Gekke vraag. Wat ik probeer te zeggen is dat de Tudor een dijk van een horloge is die aardig dicht in de buurt komt van zijn grotere broertje voor een fractie van de prijs. Ik vind ze beide heel tof en wil ze dan ook afzonderlijk in mijn collectie.
De Submariner is mijn grail en dat heeft grotendeels met de historie en het verhaal erachter te maken.

Want Blancpain kwam eerder uit met de fifty fathoms en toen dacht Rolex, kut zoiets moeten wij ook hebben ?

Ik zal binnenkort wel even een XXL review schrijven waarbij ik alle duikers in mijn collectie (+ de MM300 Sbdx001 die recent het veld heeft moeten ruimen ) met elkaar vergelijk. :+1:

2 likes

Zeer mooi horloge. De lume is ook prachtig trouwens.

Geniet van deze prachtige NA

1 like

Dankjewel :sunglasses: :+1:

Niet mijn favoriete Tudor maar altijd beter dan de Seiko.

1 like

Wat een schitterende Nato is dat. Waar komt die vandaan als ik vragen mag?

1 like

Timefactors

1 like

Top dankje.