Prachtig horloge, zit ook perfect rond je pols! Geniet ervan!
Ja klopt die stond al op m’n lijstje om te halen, bij de Bruna €0,59. Alleen heb ik er geen ervaring mee en of de gum zelf nog sporen achterlaat. Ik weet namelijk niet welke materialen erin verwerkt zitten en of er dus nog sprake is van een schurend effect. Anders wacht ik er liever mee totdat er meer krasjes opzitten.
Proficiat
Hij is mooi! Gefeliciteerd ermee
Gefeliciteerd doordachte keuze al met al. Daar ontbreekt het bij mij meestal aan
Gefeliciteerd.
Van harte! Enjoy!
Na 8 dagen zeker netjes ja, alleen werk ik veel thuis en dan beweeg je toch niet zoveel. Ik had eigenlijk verwacht dat hij een keer stil zou komen te vallen, maar dat is nog niet gebeurd. Mogelijk gaat het uurwerk meer afwijken zodra er minder over is van de gangreserve, want inmiddels 5 dagen later is het van +0,5 seconde afgegleden naar -14 seconden.
Geweldig horloge man. Denk er over na om de Tudor BB58 in te ruilen voor deze mocht iemand de ruil aan willen gaan. Lastig.
Met thuis werken, draag je het nieuwe horloge dan? Ik kras altijd vaak langs mijn laptop, dus ben er wat voorzichtiger mee.
Ja draag 'm wel met thuiswerken, maar momenteel met dik vest aan dus die zit er meestal overheen. Al is m’n laptop van kunststof dus verwacht niet dat die krassen zal veroorzaken.
Fantastisch mooi horloge! Leuk verhaal om te lezen.
Heel benieuwd of hij nog steeds in de collectie is en bevalt! Ik ben zelf nu ook aan het kijken naar een P39
Mooie reis! Geniet lekker van je horloge
Zeker! Afgelopen weekend helaas wel een ongelukje met een bakstenen muur, schade valt gelukkig mee maar wel wat krassen op de clasp
Oof, die heb ik ook wel eens meegemaakt. En met angst en beven dan je pols omdraaien om de schade te bekijken. Gelukkig valt ie dus mee!