NA. Tudor Pelagos 39

Het was alweer een tijdje geleden dat ik een horloge aankocht en er hebben er 2 het nest verlaten afgelopen jaar.
Na de presentatie van de pelagos 39 vorig jaar had ik direct interesse in dit horloge.
Onze werkbranche kakte aardig in, maar het was nog onzeker hoe hard en lang dat zou zijn.
Gelukkig is dat redelijk met een sisser afgelopen en werd het weer eens tijd een vervanger voor m’n daily beater, de Moonswatch, te halen.
Ik had hem vorig jaar als eens gepast bij Gassan en het titanium maakte voor mij vanwege het gewicht wel het verschil tov de BB58 bronze die ik eerder bezat.
Vanmorgen vroeg na een redelijke rit deze frisse Tudor mogen ophalen bij @Robbj waarvoor veel dank.
Hier ga ik nog lang plezier aan beleven als daily.

Foto voor de niet-kenner:
(Betere foto’s zijn wel te googelen)

55 likes

Mijn beste,

Mooie aanwinst hoor!!
Ziet er kordaat uit!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtige foto! Een mannenarm met een stoer horloge en een roze strijkijzer inde hand.
Maar gefeliciteerd. Lijkt me een prima dagelijks horloge.

1 like

Gefeliciteerd met deze krachtige NA in titanium. Veel plezier ermee :+1:t2:
P.s mooie foto :grin:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge. Je gebruikt hem meteen als echte beater zie ik al. :muscle:

1 like

Prachtig horloge. Veel plezier ermee.

Wat ik me dan afvraag… maak je zo’n topic aan tijdens het strijken ja :thinking:

Verder een prachtige daily voor tijdens het huishouden :sunglasses:

Mijn dame is een weekendje weg, dan moet ik alles doen… dan maar tijdens het strijken aanmaken :innocent:

1 like

Mooi!
Veel plezier ermee!

Oprecht een heel fijn horloge. Congrats

Gefeliciteerd !
Prachtige strijkbout.

Geniet ervan Ted!
En bedankt voor de leuke babbel :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd , mooi

Heel mooi, gefeliciteerd!

Mooi horloge! Draag hem in gezondheid kerel :+1:t2:

Gefeliciteerd! Geniet ervan…

Mooie strijkbout… oh en geniet van je P39!

1 like

Lekker Ted :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Met deze tudor is het wachten tot ik net zulke kabels van armen krijg als @MisterD :blush:

1 like

Strijkbout matched goed! Mooie aanwinst :sunglasses:

1 like