Zoals sommige van jullie misschien hebben gelezen twijfelde ik een paar weken terug tussen de Black Bay 58 Blue, en de Pelagos 39.
Het is na veel wikken en wegen de BB58 geworden, een schitterend horloge…
Maar… de Pelagos liet me niet los…
En zo geschiedde het dat ik na 2 weken de BB58 alweer kwijt was.
Helaas is de Pelagos wel een stukje duurder dan de Black Bay en moest er dus budget vrijgemaakt worden in het hobbypotje.
Vandaag was het dan zover, na gisteren de laatste noodzakelijke verkoop van mijn Flightmaster kon ik vandaag gaan kijken bij de Pelagos van een forumgenoot.
Na wat heen en weer mailen/appen stelde @Jorrieeee voor om af te spreken bij een hotel, op zich prima natuurlijk…maar leg het je vrouw maar eens uit dat je met een vreemde man hebt afgesproken op de parkeerplaats van een hotel
Na de geruststelling dat ik vooral niet zenuwachtig moest zijn en dat het een kwestie van ontspannen is (Ik wist dat ik die ooit terug zou krijgen) op pad gegaan.
Eenmaal aangekomen in de lobby kwam er na de kennismaking en wat geklets dan de felbegeerde doos op tafel…
Het duurde natuurlijk niet lang voordat ik om een betaalverzoekje vroeg, en na de formaliteiten kan ik nu met gepaste trots zeggen dat dit mijn nieuwe aanwist is: