NA: Tudor Pelagos 39

Na lang wikken en wegen - en passen bij Tudor dealers - de stoute schoenen aangetrokken en een Tudor Pelagos 39 gekocht via het Horlogeforum (bedankt @wimm5 ). Maar aangezien het toch wel een flinke aanschaf is voor me moest de Omega Railmaster helaas het veld ruimen (al vond die een goed plekje bij @vrieskist ).

Moet zeggen dat het toch wel even wennen is dat lichte titanium, maar na een paar uurtjes deskdiven kan ik bevestigen dat ie heerlijk op de pols zit. De sunburst op de wijzerplaat is erg subtiel, en zelfs de sunburst op de bezel is subtieler dan het op foto’s of onder AD licht lijkt.

En een nieuwe aanschaf verdient natuurlijk ook een foto.

79 likes

Nice! Gefeliciteerd! Heel veel plezier ermee.

1 like

Mooi👌 veel draagplezier!

1 like

Prachtige aanwinst, daar ga je geen spijt van krijgen! Veel plezier ermee! :+1:

1 like

Mooi man! Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd!:grinning:

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten!!
Wat een beauty.:ok_hand:

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig! Hij staat je goed.
De Pelagos is goed terecht gekomen, merk ik. :smile:
Veel plezier gewenst!

1 like

Heel tof! Geniet ervan!

1 like

Heel gaaf!

Ik moest er ook aan wennen, aangezien ik ook staal gewend ben, maar ik zou nu niet meer terug willen. Zoals je al aangaf, het draagcomfort is heerlijk! Ik heb weliswaar geen Pelagos (Ploprof), maar ik vermoed dat we in een vergelijkbare situatie zitten.

1 like

Deze spookt ook met enige regelmaat door mijn hoofd. Blijft een cool horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi! Hier ook incoming :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Proficiat met deze fraaie duiker!

1 like

Congrats

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Tudor!

1 like

Gefeliciteerd, erg mooie NA

1 like

Gefeliciteerd met je titanium NA

1 like

Veel draagplezier met deze mooie Tudor Pelagos.

1 like

Van harte met deze alleskunner. Deze heb ik 1 jaar nonstop gedragen. Perfect horloge.

1 like