Beste horlogefanaten,
Sinds een kleine maand aangesloten ben ik aangesloten bij het forum en na veel tijd te hebben gespendeerd tussen de verschillende topics, overgegaan op mijn eerste aankoop binnen het forum en tevens ook mijn eerste “echte” horloge!
Het was me een zoektocht maar uiteindelijk ben ik uitgekomen op de Pelagos Fxd MN 2022. Echt een super horloge die lekker draagbaar is en iets minder mainstream wat ik ook erg kan waarderen. De kleur blauw komt er prachtig uit en is in elk licht weer een andere shade blauw. De lume is ook echt heel goed, een soort lichtblauw en erg fel (misschien toch eens een keer het duiken uitproberen hiermee ) De strap zit ook heel lekker en is lekker dun, ondanks dat de strap onder de horlogekast door loopt. Verder hangt er ook een leuke historie aan vast wat betreft de Marine Nationale. Kortom een horloge waar ik ontzettend blij mee ben en heel erg van ga genieten!
Ik heb het horloge sinds gisterenavond dus er zullen zeker nog wel betere foto’s aankomen maar hier hebben jullie er alvast een paar
Ik ben benieuwd naar jullie (ongezouten) meningen over dit horloge dus laat gerust van je horen. Ook ben ik benieuwd naar jullie eerste ‘‘serieuze’’ horloge die jullie hebben of hebben gehad.