Nogmaals gefeliciteerd.
Hoe draagt de FXD qua grootte tov de originele Pelagos? Hij lijkt door de bredere en scherpere bezel in elk geval kleiner.
Het dieper blauw is in elk geval een hele verbetering.
Gefeliciteerd met NA. Goede keuze
Goed en snel geregeld zeg ! Enjoy
Gaaf! Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop.
Gefeliciteerd! Tof verhaal. En leuk dat je hem zo snel hebt kunnen bemachtigen. Geniet ervan.
Super Gaaf! Ik ben strontjaloers aangezien ik nog even moeten wachten
Dat is snel! Van harte…wat een knaller!
Bofkont! Staat je goed hoor!
Zo…… niet lu!!en maar doen.
Heel tof. Veel plezier ermee.
Heel gaaf!
Dat de indexen niet in de rehaut liggen is ook een verbetering. En de kleur is inderdaad erg mooi geworden. Hoewel ik die van de ‘normale’ blauwe ook erg mooi vind, juist omdat die zo knalt denk ik
Ben benieuwd naar alternatieve straps, heb je al plannen daarvoor?
Wat een topper😜!!!
Zit de rubberen band er ook bij?
Van harte gefeliciteerd kerel! Ontzettend gaaf horloge en wat onwijs fijn dat je hem al zo snel hebt kunnen bemachtigen! Hij staat je fantastisch! Heel veel plezier ervan gewenst en draag hem in gezondheid
P.S. Hoe bevalt de rubberen single pas nato/band?
NATO nog niet geprobeerd. Schijnt een polyester kern te hebben en dus supersterk. Dat blauw vind ik alleen wat te heftig. Die Velcro had ik niet gedacht dat zo top zou zijn. Super easy en vormt toch solid.
Yep. Nog niet geprobeerd. Zal ik nog ff doen en post wel ff een fotootje. Denk dat ik de velcro meer zal gebruiken …
Heb alles op 20 mm, dus moet maar eens gaan shoppen. Al vind ik de velcro nu al makkelijker dan NATO. Dus hoop dat die makkelijk zijn bij te bestellen bij Tudor
Zitten er 3 banden bij? Ik dacht alleen vecro en rubber. Of ook nog een normale Tudor nato? Wat is eigenlijk de bandenmaat? Wat Tudor heeft veel mooie OEM nato’s die dit horloge ook goed zouden staan. Dit horloge zou een echte banden slet kunnen zijn qua nato/velcro achtige banden. Banden wisselen gaat namelijk super snel.
Staat wel super hoor op Nato, en daar heb je natuurlijk duizend en 1 soorten van. Crown & Buckle is een aanrader om te shoppen.
Hier zie je een grijze nato op de FXD:
Vet! Ik ben fan van Phenomenato. Ga de 20 mm wel ff proberen voor het gevoel
Gewaagde keuze !
Geniet ervan en mooi dat je je nickname eer aandoet.
- Velcro en rubber.