NA: Tudor Pelagos

Al een tijdje op zoek naar een dikke daily duiker. Omega’s vielen deze keer af, te verfijnd en al te veel in de collectie. Breitling vind ik vaak te druk en Rolex trekt me niet echt, te shiny, teveel kijk mij eens… alleen de 39mm Explorer 1 bevalt me eigenlijk. Zo kwam ik bij Tudor, alleen welke was nog een lastige keuze. Northflag vond ik mooi maar viel in het echt te klein uit. De BB in rood vond ik gaaf maar qua kleur lastig te combineren. Blauw viel sowieso af… Pelagos in blauw vond ik lelijk… de LHD bleek een serieuse optie alleen in het echt vond ik de crème kleurige indexen geen succes… en een lefty aan je linkerpols… heeft dat meerwaarde… ?De “oude” in het zwart was echter bingo… en zo geschiedde. Gisteren dus maar een tripje naar de hoofdstad gemaakt en de knoop doorgehakt.
Erg happy met mij nieuweling … precies wat ik zocht, een lekkere dikke tool duiker. Clean & Simple.

63 likes

Mooie keuze! Top

1 like

Mooi hoor!
Veel draagplezier.

1 like

Top keuze die 2 liner :smile:

1 like

Blijft voor mij toch de mooiste Tudor. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi.
Gefeliciteerd met je NA!
Veel draagplezier.

1 like

Super mooi… heb m zelf ook al lang in mijn achterhoofd zitten :heart_eyes:

2 likes

Prachtige keuze, gefeliciteerd!

1 like

Inderdaad dat vond ik dus ook :wink:

1 like

Hmm, scheelt dat i.r.l. zoveel dan? 2 mm. kleiner qua diameter maar andere, “groter dragende” kast?

De Pelagos, zo’n beetje het enige horloge waar ik nog wel eens naar terug verlang maar deze bleek helaas toch net te groot/-hoog voor mij…

Ofwel, ik vind het een mooie aanwinst! Veel draagplezier!

Grt. Marco

1 like

Gefeliciteerd, prachtig. Leuke achtergrond, zo’n 4000ds.

1 like

Prachtig en de juiste gekozen zonder teveel tekst op de dail !

1 like

Meer dan prachtig Esmond, van harte. Was de BB blue geen optie?

1 like

Mooi horloge, veel plezier!

1 like

Topklok! Enjoy!!

1 like

Heel mooie duiker deze! Geniet van je NA!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Wat een schitterende aanwinst!!
Een gelouterde verworvenheid voor een langdurige pols-tijd.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Heel mooi :ok_hand:

1 like

Super aankoop, congrats !!!

1 like

Vet horloge! Ik mis de mijne nog wel eens…

1 like