NA: Tudor Prince Date+Day

Klopt

1 like

Heb er op chrono 1 uit de VS. https://www.chrono24.nl/tudor/date-day-76200-stainless-steel--id15495309.htm

Hier zijn ze nieuw te koop !

imagehttps://jc-station.com/

Deze had ik inderdaad ook gezien, helaas geen fluted bezel…

Deze kende ik nog niet, thanks!

Heb je al ervaring met deze verkoper en komen er extra invoerkoste/btw bij?

2 likes

Veel draagplezier :v:t3: al een tijdje op mijn radar maar de trekker nog niet overgehaald.

Ah sorry gemist

1 like

Ja helaas komen er invoerkosten bij, volgens mij zijn deze modellen bijna nergens anders te krijgen…

De horloges zijn wel nieuw en prima verpakt :ok_hand:t2:

2 likes

Ja bevalt erg goed! De band is niet te vergelijken met moderne Rolex banden, maar dat is de charme. Het voelt als een moderne vintage Datejust.

Er zijn genoeg aanbieders in Azië die ze rechtstreeks verkopen. Volgens mij hebben een aantal leden hier ook rechtstreeks geïmporteerd. Horloge was/is nieuw te krijgen in Hongkong en omgeving.

Ik heb een maand of 2 a 3 geleden een prince date day uit Singapore (of iets dergelijks) gekocht. Zeker een aanrader. Top horloge en draag hem iedere dag met veel plezier. Let wel op de invoerrechten. Daar kan je gerust, afhankelijk van de prijs natuurlijk, 500 euro bijtellen.

Edit: Hong Kong dus :wink:

1 like

dacht ik al haha, ze zijn volgends mij inderdaad grotendeels voor de Aziatische markt gemaakt, ik zal eens kijken wat het totale kostenplaatje word

Mag ik vragen bij welke verkoper?

Ja hoor. Bij Jetco investment

valt er nog wat af te dingen op de lustprijs?
Bij direct bij de site aankopen zou in ieder geval het chrono24 courtage toch onderhandelbaar moeten zijn als korting zou je zeggen.
Jetco wordt overigens op veel plaatsen als zeer betrouwbaar aangeschreven!

1 like

Ik weet niet of het onderhandelbaar is. Ik, met m’n domme kop, heb dat niet gedaan. De prijs is nu een stuk lager dan waarvoor ik hem heb gekocht. Maar goed, ook de prijs die ik heb betaald is nog steeds het horloge dubbel en dwars waard.

1 like

Goeie! Altijd het proberen waard.

Ik ben benieuwd of je nog een poging hebt gedaan om het horloge te kopen?

Mooi en geniet ze!
Groetjes, ook van z’n neefje:

!

4 likes

Zij zitten ook op chrono 24. Heb er ondertussen 2 gekocht. Prima verkoper.

2 likes

Deze gekocht of staat deze te koop aangezien ik deze niet zo lang geleden op MP heb zien staan?

1 like