NA: Tudor Prince Date Day

Nice! Ziet er echt top uit! Zat zelf naar de 1926 en Royal te kijken, maar misschien is dit wel een mooi alternatief…

36 kan prima op een 18cm pols…

@Hamari: Enjoy het zijn heerlijke horloges. Vintage look and feel maar dan gewoon nieuw :sunglasses:

grt van de sunburst dail:
(ter referentie voor @Kaan bijna 20cm pols omtrek)

11 likes

Zeer fraaie aanwinst, enjoy!

1 like

@ducracer @ReizendeOomRoel ziet er goed uit heren. Denk dat probleem niet zozeer pols is bij mij, maar t oog wil ook wat :stuck_out_tongue:

Wie weet ooit een keer proberen.

2 likes

Wanneer in de buurt bent, ben je welkom om een keer een van de 36mms te proberen hoor.

1 like

Nounounou dat valt toch ook wel mee :joy:
Ik vind ‘m juist supercomfortabel en niet een rammelband zoals een folded Seiko 5 band ofzo. Al snap ik natuurlijk wel wat je bedoelt (gezien de prijsklasse) en

:+1:t2:

2 likes

:sunny::sunny::sunny::sunny: shine shine shine on!

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

Die van mij gaat voorlopig ook nog niet weg.:slight_smile:

6 likes

Mooi bandje ook :ok_hand:t2:

1 like

gefeliciteerd! Mooie dail ook. Groet zijn broertje👌

3 likes

Inderdaad @Nring, al snap ik niet waarom ik die er mooi op vind :thinking: ik zou het er niet op bedacht hebben

1 like

Thanks! Heb hem bij @slls vandaan. Echt een top band voor dat bedrag.

Ik vind de Tudor persoonlijk met een lederen band een stuk mooier. Hiervoor zat er een bruine Kaufman op, maar die was het net niet. Deze blauwe band met gebroken wit stiksel is echt een heerlijke combi. Al blijft het lastig om een goeie combi bij een two-tone te vinden.:grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Proficiat

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd en heel veel plezier ervan! Ik vind hem te gek :star_struck:

1 like