NA Tudor Prince Date

Net aangekomen vanuit de UK, een Tudor Prince Date met silver dial. Eerste indruk erg goed! Overal conditie heel erg netjes, denk wel dat er snel een fluted bezel op zal komen :smiley:

36 likes

Leuk ding, proficiat!

2 likes

Netjes hoor!

1 like

Gaaf ding. Ik zeg het niet snel, maar daar moet leer op ipv die jubilee!

4 likes

Prachtig :ok_hand:

1 like

Mooi horloge, is dit de 36mm ?

1 like

Mooi ding! Van harte gefeliciteerd!:sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi. Draag 'm in gezondheid.
Tudor heeft ook prima 38mm Date-Day’s trouwens :+1:

13 likes

Ga het zeker proberen maar ik ben niet zo heel eeg van het leer…:smiley:

1 like

Dit is de 34mm versie :slight_smile:

Ok dank je :+1:t2: Geniet ervan. Gr

1 like

Netjes hoor !

1 like

Inderdaad ook naar gekeken maar zat een aardig prijs verschil in vond ik , wel ook heel erg mooi!

1 like

Mijn beste,

Een frisse verschijning!!
Goed gedaan hoor!!
Ik wens je er een aangename tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi hoor! Jammer van de hapjes uit het saffier, maar dat kun je een keer oplossen. En verder: ik zou deze smooth bezel mooi zo laten, maar wel een oyster prefereren. Ik vind daarbij ook dat de smooth bezels beter op leder kunnen dan de fluted bezels, ik weet niet goed waarom.

1 like

Zonde inderdaad, maar om de pols valt het gelukkig zo goed als niet op. Oyster heb ik voor gezocht al maar helaas nog geen tegen gekomen. Band valt ook redelijk tegen moet ik zeggen, erg rammelig rondom de clasp.
Mbt smooth bezel icm leer deel ik je mening! Vandaag blijft die zeker nog op staal, morgen wellicht eens experimenteren :smiley:

Erg mooie aanwinst, geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

:ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Inderdaad heel mooi op leer!

8 likes

@Rubennnv van harte!
Mijn Tudor Prince staat op Oyster. En ik ben juist op zoek naar Jubilee…
Wellicht hebben we een match?:wink:

4 likes