NA: Tudor Prince Oysterdate ref. 7966 Small Rose

Al een aantal weekjes in mijn bezit: de Tudor Prince Oysterdate referentie 7966 ‘small rose’. Omdat ik één vintage dresser in mijn collectie wel genoeg vind, heb ik mijn eerst mijn Omega Seamaster (cal. 562) verkocht:

Tot dusver geen spijt van gehad, want zoals gezegd is deze er voor in de plaats gekomen:

De Tudor wordt momenteel vergezeld door een Seiko SARB035, Squale 1521 en een G-Shock GW-M5610:

Als volgende aankoop lijkt mij een chronograaf het meest logisch. Helaas is - voor mij althans - geen enkele chronograaf onder de 2k écht interessant qua uiterlijk (of misschien kijk ik gewoon niet goed genoeg ;)). Daarom blijft er voor mij over een Speedy of Navitimer. Volgens mij zijn deze laatste wel te vinden tussen de 3 á 4k.

15 likes

Speedy kan je nieuw voor plm. 3450.- in NL verkrijgen. O.a bij wwwatches

1 like

Mooi setje! :ok_hand:

1 like

…Tudor Grantour Chrono Ref. 20530N ?

1 like

Erg mooi die Tudor :+1:
Rest trouwens ook :wink:

1 like

Mooie tudor! Ook een erg mooie band die non-vintage… specs daarvan?

1 like

Mooi! Er is maar èèn chronograaf, de rest telt niet:

1 like

Heel mooi!

1 like

Dank voor de tip, die kende ik nog niet! :+1:

Is deze band: http://www.ebay.nl/itm/272052553815?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=570865537914&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Verrassend goedkoop, maar ben erg positief verrast over de kwaliteit! Topbandje.

1 like

Het is de moeite waard om te wachten op de ontwikkelingen bij @Arie_Kabaalstra.
Daar komt gegarandeerd een superhorloge uit.

@tompj zet er binnenkort een te koop, wellicht is het wat voor je.

Gaat niet gebeuren. Die blijft.

Chronograaf heb ik (nog) niet… maar wat niet is, kan komen… de kast van de Instrument 3 leent zich volgens mij uitstekend voor een chronograaf.

die Tudor, da’s toch wel een plaatje he?.. al kan ik zelf niet wennen aan die “Blaar” op het glas…

There. Fixed that for you.

Mooie klokken trouwens, die Squale, Tudor en SARB. Chapeau.

2 likes