NA: Tudor Ranger Dune 36mm

Dat was ook mijn gedachte/gevoel inderdaad!
Ik kon een mooie deal maken voor een net gedragen Zulu of Spirit 39, maar ik wil juist meer rust en een long term collectie. Hopelijk lukt dat met deze :slight_smile:

De Spirit 39 had misschien nog wel kans gemaakt, maar lijkt tegelijkertijd ook het meest op andere horloges uit de collectie (los van de pilot wijzerplaat). De Dune is voor mij écht een andere toevoeging.

1 like

Fantastisch horloge!
Gefeliciteerd.

1 like

Plaatje wel! Zeker met al dat sneeuw nu.

1 like

Groot gelijk! Gefeliciteerd met je NA en ook expliciet met het feit dat je voor 36mm bent gegaan - staat je erg goed. Ik vind de 39mm Ranger erg groot ogen en dragen; deze 36mm kan niet anders dan de sweetspot zijn :ok_hand: Veel draagplezier ervan!

1 like

Erg mooi horloge! Geniet ervan!

1 like

Heb deze niet gepast maar ik las al dat deze groter draagt, dus voor mijn pols had het een mismatch geweest denk ik.

De 36 lijkt inderdaad perfect! Ik vind hem alleen in de spiegel relatief klein ogen, maar wellicht komt dat omdat ik dit normaliter ook niet echt gewend ben:

7 likes

Eens, ziet er klein uit.
Maar niet minder mooi :+1:t2:

1 like

Ik kan je zeggen dat je er naast zit :wink: :slight_smile: Prachtige maat - ik zou er bijna afgunstig van worden.

Mijn eerste ‘serieuze’ 36mm was een 114270 en ik moet zeggen dat ik eenmaal gewend niet meer terug wil naar >40mm.

1 like

Eens hoor. Ik heb zelf een 36, 37 en 38 :slight_smile:
Groter wil ik ook niet meer.

Deze staat je prima :ok_hand:t2:

1 like

Perfecte maat voor je pols! Op die foto vind ik 'm zeker niet klein ogen. Heel mooi :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop!!

1 like

gefeliciteerd, echt heeeeel mooi!

1 like

Dat ziet er erg fraai uit.

1 like

Staat je goed

1 like

Dat is niet de bedoeling :joy:
Maar ben benieuwd! Straks brengt het alsnog wat teweeg… al heb ik gelukkig verder alles <40mm

:pray:

1 like

M’n titel klopt al niet (meer).
Tudor heeft de naam op de website aangepast van Dune white naar Beige

De moderne spirituele opvolger van ref. 1016. Heel tof!

1 like