NA. Tudor Ranger .

Schitterend horloge met een hele ‘vriendelijke’ uitstraling……weet ook ff niet zo goed hoe ik het anders moet uitleggen :thinking:

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd gaaf horloge!

1 like

Vette aanwinst. Hoop m binnenkort ook eens te gaan passen. Lijkt me een heerlijke beater :star_struck:

1 like

:+1:

Tja een horloge wat je eigenlijk wel gewoon altijd kan dragen , beach to boardroom ofzo .
Ook bedankt @Floydian67 @Lampenkap @whisky

1 like

Mooie Tudor. Geniet van je NA

1 like

Als er 1 Tudor is wat ik mooi vind dan is het deze wel.
Gefeliciteerd ermee en veel draagplezier.

1 like

:+1:

Altijd al een liefhebber geweest van de Ranger ,en heb al vaker gezegd als er weer eens een nieuwe release aan zat te komen ; als er een Ranger komt in de kast van de 58 dan koop ik deze .
Wat een heerlijk horloge is dit zeg ,ik schat zomaar in dat deze nog heel lang gaat blijven.
En ook weet ik nu zeker dat ik nooit meer een horloge koop met stalen band zonder snel verstelling.
Vanmiddag kwam de zon door terwijl ik in de tuin zat en voelde het horloge wat strakker gaan zitten na een uurtje ofzo .
Even de clasp losdoen ,horloge hoeft niet eens van de pols af . 1 of 2 klikjes ruimer ,opgelost :ok_hand:

5 likes

proficiat, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Jaaaa heel gaaf Dan!

Mooi dat rood op de secondewijzer ook!
Van harte en vooral veel plezier!

1 like

Ja heel tof .
Heb de Ranger nu iets meer dan 50 uur om de pols en de afwijking in 50uur is -2 seconden.
Normaal let ik hier nooit zo op maar als ik weer eens wat nieuws heb vindt ik dat altijd wel leuk om te checken.

Heel de kast heeft een mooie brush en de bevels zijn ook prachtig gedaan .
Het enige wat gepolijst is is het randje onder de stalen bezel .

Het domed saffier is echt schitterend ook letterlijk vanwege het ontbreken van AR coating .

11 likes

Mooi man!!!
Gefeliciteerd Dan en veel draagplezier :grin::+1:

1 like

Zo, netjes hoor!!

1 like

Ik had deze even gemist, maar ook gefeliciteerd! Cool horloge, mooi man.