Na de BB41 die was mij net te groot de BB36 gekocht iets te iel ,toen de BB58 in de zwarte uitvoering gekocht.
En twee en een half jaar lang veel gedragen echt een heerlijk horloge .
Maar zoals bij meerdere hier op het forum bekent slaat de flipperritus toe Omega SMP gekocht ,heel tof maar net iets te bling . En toen kwam de Pro uit
gelijk op de wachtlijst laten zetten en ettelijke filmpjes kijken en reviews lezen maar toch een beetje twijfel .
GMT functie is tof maar voor mij niet echt nodig en daar de was introductie van de Ranger ( die ik altijd al tof vond maar net weer iets te groot )
Die moest ik hebben vanavond voor mijn nachtdienst nog even naar Den Haag gereden en een twee dagen oude Ranger opgehaald bij een sympathiek forum lid
Aan de pols valt op dat de kast echt 1 op 1 is met de 58 alleen toont de Ranger iets groter dan de 58 door het ontbreken van de duikbezel.
De deal was snel gesloten ,dus verder geen gelul maar wat foto’s .
Nice!! Gefeliciteerd. Mooi horloge
Prachtig! Komt werken er nu nog wel van
Gaat de Pro er nog bijkomen? Veel plezier ermee hoe dan
Prachtige aanwinst en alleskunner! Geniet ervan
Thanks @Rex1 en @Myspeedyworld @illewoare
Ik sta nog op de lijst
maar ik denk dat mijn zoon deze gaat nemen.
pfffff en werken tja wel met veel koffiepauzes en naar de aanwinst staren
Heel tof! Draag hem vaak en in goede gezondheid
Gefeliciteerd met de NA
Echt een heel gaaf horloge! Veel plezier ermee, ik denk dat hij je gaat bevallen, zeker als de kast 1 op 1 is met de 58 die zo goed beviel.
Geniet ervan
Die bracelet is echt top voor op de BB58.
Dat snap ik ja,zeer mooie horloge,,erg veel draagplezier ervan
Heel gaaf. Mag ik dan nu mijn Pelagos terug
Pelagos
eeeehhhhh weet ik niks van
past ook gewoon.
Pasd zonder problemen
Blijft toch ook een beauty.
Geweldig horloge zo op de foto’s, toch eens een juwelier gaan bezoeken. Geniet van de nieuwe aanwinst!!