Hoewel een gaaf horloge dit, wel vrij veel overlap met de Explorer
Oeh, dan is toch de nieuwe nog wat mooier!
Dat compliment moet je dan maken aan @theinvisibleman hij heeft de nieuwe. Ik moet het met de minder mooie oude doen.
Ach, dat doet er verder niet toe toch?
Dank je
Ik begin hem steeds mooier te vinden ā¦
Dat is het ook, hij pakt je niet gelijk maar hoe langer je hem draagt of ziet hoe mooier hij wordt
Gaaf dit! De lumekleur en de secondenwijzer zijn mooier van de oude, maar de stalen band en maat maken het meer dan goed denk ik
Na een dag bezinken is dat ook mijn conclusie de lume van de voorganger is mooier en zo lekker dik aangebracht. Ook de secondewijzer vind ik mooier. Bij de nieuwe heb je dan weer die 70 uur power reserve, de maat met 39mm is iets beter en een goede stalen band. Alhoewel ik horloges niet vaak op staal draag dus voor mij minder van belang.
Ook vind ik de Tudor rose op de wijzerplaat fraaier dan het shield, blijft lastig om te kiezen.
Nee hoor. Je hebt de mooiste versie al. En die maat kun je best hebben.
Enige reden voor een upgrade is inderdaad de maat en het uurwerk. Maar ik denk dat de vorige mooiere lugs heeft in combi met een leren band.
Dus gewoon die van jou houden dus
Die oude is wel echt heel erg mooi. Valt me wel op dat de oude nu juist een wel de rivet band heeftā¦
Ik heb de nieuwe om gehad wat me wel opviel is dat de wijzers net een iets andere tint hadden dan de rest van de indexen. Geen idee of ze dat allemaal hebben of alleen die ik in handen had⦠zou me er wel aan irriteren als het standaard is. Los van dat puntje vond ik het een geweldig mooi horloge.
Ik vind hem gewoon gaaf, alles klopt in mijn beleving en voor dit geld een no brainer !
De kleuren durf ik niet te zeggen, zou ik morgen moeten kijken
Staat ook top in deze maat. Voor mijn dino polsjes te fors denk ik helaas. Ga het bij mijn huidige set houden denk ik. Jammer want oh wat is ie tof!
Kijk goed naar de lugs als je hem bekijkt bij de AD, chamfers zijn niet altijd ānetjesā:
Toch lastig beoordelen zo op een foto waarbij eentje dichtbij is en eentje ver weg.
Het is geen handwerk toch? Lijkt het me ook vrijwel onmogelijk om daar een afwijking in te hebben.
Die cnc machines doen hun werk wel.
Edit: story bekeken, dat ziet er niet uit
Nou, misschien eens tijd om er een keer 1 te houden? Voor t geld hoef je 'm niet te flippenā¦
TaaaDaaaaa