Tudor Ranger

Wat vinden we van de nieuwe Tudor Ranger?

45 likes

Wat vind je er zelf van?

17 likes

Hoe dik?

1 like

Alleen al vanwege de fauxtina: mweh

4 likes

Ik voel er niks bij

Ik volg @Accuracy mening. Een goede dagelijkse. Dus denk dat ie in het echt mooier is als op foto…

1 like

Ik zou 'm lachend kopen. Simpel, net als ik. Functioneel en zonder poespas, net als ik. En klein geschapen, net zoals ik. Ja, prima ding zo.

96 likes

Gaat. Krijg er niet direct een heel warm gevoel bij. :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar ook niet heel lelijk.

13 likes

Ja ik neem er een.

1 like

Nee ik neem er geen.

4 likes

4 likes

Ik hoop dat deze beter/hoogwaardiger aanvoelt dan de bb36, ik vind 'm echt top!

Ik vind die neppe patina niet echt prettig. Verder vind ik het horloge wel geslaagd.

2 likes

Mooi, alleen ik heb mijn eigen Ranger al:

15 likes

Beter dan de vorige Ranger, maar nog steeds te groot naar mijn mening.

En_UyElXMAQA6Gj

Wat is er mis met de BB36?

3 likes

Ik vind hem mooi. Zeker geschikt als daily
Alleen met welke band?

4 likes

De vorige is mooier.

2 likes

Eindelijk passende endlinks voor dit ding… :ok_hand:

4 likes

Ik heb een paar jaar de 41mm gedragen, prachtig understated horloge! De gepolijste rand aan de kast, die geborstelde zijkant en dikke lume markers. Hij was wat te groot en de rechte endlink was niet voor mij, dus dit is echt bijna perfectie voor de Rangerfans :smiley:

Enkel de dunne lugs zijn weg zie ik, die zijn wat dikker zoals bij de Black Bay. En de volledig rode secondenwijzer vond ik mooier. Dat is wat jammer, maar toch! Dit is mijn ultieme exitwatch :sunglasses:

7 likes

Nice! Lijkt iets te veel op de originele Explorer, maar dat zal wel de bedoeling zijn. Voordeel is dat je met deze gewoon het zwembad in kunt springen. Met 39 mm en solid bracelet ipv rivetted vind ik het wel een topper. Lijkt wat aan de dikke kant in proportie alleen. Die faux lume past hier ook wel. Luminova was ook geen porem geweest toch?

1 like