12mm
Bandje iets strakker zetten ?
Ik denk dat als de plaat wit was geweest het een succes zou zijn geworden. Nu vind ik hem een beetje tussen de Rolex Explorer en black Bay 36 in staan⦠Niet lelijk maar ik denk niet dat mensen hiervoor met een slaapzak voor de AD gaan liggen.
Ik was toevallig rond het middaguur in een AD de release en heb hem op staal omgehad.
- Band en clasp zijn super, echt een goede zet.
- Ik mis wat bij de dial. Hou altijd wel van opgelegde indices of wat diepte in de plaat. Dit oogde wat cheap, en dat voor een horloge van 2.5k+. Ben zelf niet zoān fieldwatch persoon dus misschien speelt dat er in mee
- Ben wel fan van de vrij smalle en lager liggende gladde bezel, maar had daardoor iets meer aanwezigheid op de wijzerplaat gehoopt.
- Prijs is natuurlijk wel netjes, in combinatie met het uurwerk is dat voor onder de 3k super. Aanzienlijk lager dan alle concurrentie.
Denk wel dat het een goede zet is voor Tudor maar ben er zelf niet zo fan van.
Idem. Lijkt me een oerdegelijk horloge om goed af te raggen en later op een hoop krassen terug te kijken. Simpel ding dat gewoon werkt.
Dit zou vetter zijn met witte applied numerals, ik word van deze uitvoering niet bijster enthousiast.
Heb ergens gelezen dat het waarschijnlijk 11mm is.
Ik vind de secondenwijzer cool, verder niet zo bijzonder.
Mehā¦
We willen allemaal maar 1 ding vn tudor en dat is een nieuwe sub.
Jammer, saai ding wel die Ranger. Als Hamilton het zou verkopen voor ā¬500-ā¬1000 had ik het ook zo geloofd. Had gehoopt op BB pro met witte dial. Komt misschien nog wel.
neuh saaiā¦ik sla hem overā¦
ik ben er wel fan van! field watches zijn sowieso wel aan mij besteed. Weinig tekst op de dial vind ik ook wel netjes! hoop dat de lume niet te geel of āvintageā is, dat vind ik wat minder
Wasda?
Wacht ff hoor: als jij de hobby afzweert dan koop je deze en sluit je HF en HorlogeTube forever?
Toffe keuze!
Mijn Ranger was mijn dagelijks horloge van 2017 tot 2019. Voor mij is het met die allemaal echt begonnen, dus ik zou geen betere exit kunnen bedenken.
Gaaf ding, tenminste niet zoān pooierglimklok. Als deze ook 70 uur gangreserve heeft zoals de Pelagos zie ik hem wel om mān pols komen.
Jazeker, het is hetzelfde uurwerk als de BB58!
dit bevestigt voor mij⦠de lugs en secondenwijzer zijn toch net wat mooier op de oude!
Ik vermoed dat ze die lugs dikker gemaakt hebben om mooier te passen met de endlink.
Vind het helemaal niets !
Buttplug uurwijzer