Dat is wel oke. Die 70 uur wen je snel aan, ik heb mn Breitling die de Pelagos opvolgde al regelmatig vervloekt omdat hij stilstond na 1,5 dag
Alles spreekt aan: formaat, wr en screw down crown, uurwerk, bracelet zonder fake rivets maar die faux patina is de dealbreaker voor mij althans toch zo op de foto’s afgaande … eens irl moeten zien maar denk dat je dit snel beu bent
Met witte(re) lume zou deze meer kunnen doorgaan als allrounder imho
Jouw handelsmerk is helaas telkens negatief te reageren op (bijna) alles wat ik schrijf…
Warrom niet een geheel rode secondenwijzer🤔
Jouw reacties zeggen genoeg! (over jou)
Persoonlijk vindt ik hem echt te gek
Ik hou hem Zeker in gedachten als ik eindelijk beetje heb gespaard voor een luxe horloge
Ik vindt hem wel er top uit zien en voelt inderdaad als een goed alternatief voor een explorer
Ik ga hem Zeker even passen als ik de kans krijg
Niet op letten man en ook niet happen
Ik vondt het persoonlijk wel grappig de grap die je maakte
Grappig, ik vind de BB36 juist luxe ogen door de opgelegde indices. Mis dat hier een beetje maar ga hem eens bekijken bij de AD denk ik. Moeilijk in te schatten hoe ie overkomt vanaf deze foto’s.
Beter dan de ouwe vanwege de stalen band. Verder niet mijn kop thee.

Wat vinden we van de nieuwe Tudor Ranger?
Elegant, subtiel en vooral een leuk klokkie.
Fijn weekend
Nee, gewoon een entry level Tudor. Longines maakt niet zulke gedrochten🤗
Ik vond de bb36 cheap aanvoelen, op de plaatjes en filmpjes leek de bb36 mij het gedroomde horloge, maar toen ik hem bij de dealer in de hand had, was dit gevoel helemaal weg… Had er echt een goedkoop gevoel bij, daarentegen ben ik enorm blij met de Bb58 die ook heel volwaardig aanvoelt
Om 'm te vergelijken met de BB36
- Net iets groter
- Geen opgelegde indices
- In house uurwerk met 70 uur gangreserve
- Tudor quick adjust
- Net iets goedkoper
Dit Zou je als niet mooi kunnen omschrijven maar gedrocht is wel beetje overdreven

Tudor quick adjust
Wat is dat?
Doe maar het origineel, een Rolex explorer. Is wat duurder maar dan heb je ook wat. Voor mij is dit dan ook einde discussie.
Sowieso verwacht je wel wat beter van je brand ambassador…
Fake lume is net als voorgescheurde spijkerbroeken, hard pass.
Hoe meer ik er van zie, hoe harder ik afhaak.