Tudor Ranger

Dat ontbreken van fake rivets is wel een grote plus. Komt eindelijk weer dichter in de buurt van de Rolex oyster bracelet. :grin:

13 likes

Officieel: T-fit rapid adjustment system.

2 likes

Wow. Whut. Gewoon twee zwarte opties bijgekomen deze week de andere is de black birch.

Ik vind m vet. Nog eentje op de lijst om te passen. Fijn dat die wat kleiner is dan de vorige editie al ben ik t eens dat die best 36 mm had mogen zijn.

T word een druk weekend over een paar maanden met passen en knopen doorhakken :face_with_monocle:

1 like

Gaat je mening denk ik niet veranderen. Ik vond het de diepte en ā€œluxeā€ van de plaat missen bij deze release

Ik weet het niet, voor die uitstraling zou ik voor een goedkoper alternatief gaan. Ik word er niet warm van om er 2k5 aan uit te geven.

Mooi ding! Ik zou hem blind durven kopen :sunglasses:

2 likes

Zo te zien is de kast en band helemaal geborsteld , past goed bij de uitstraling van de Ranger :ok_hand:
Ik ga m steeds leuker vinden .

3 likes

Deze foto doet het horloge goed, begrijp wat mensen over de plaat zeggen maar lijkt mij een heerlijke toolwatch. Plus een in house, nieuwe sluiting en oyster zonder rivets

3 likes

Ben niet wild enthousiast :thinking:

1 like

Wat ik wel positief aan deze release vind, is de verdere uitbreiding van de T-fit clasp naar andere Tudor modellen en het ontbreken van de fake rivets. Dat ze dat nu doen is wel lef hebben en beloofd iets voor toekomstige modellen, Tudor Submariner in 2023. Ze zoeken de grenzen nog verder op richting Rolex.

4 likes

Was benieuwd en opzich best een aardig horloge, maar ook niet meer dan dat …
Lijkt zo van timefactors afkomstig :grimacing:

2 likes

Is de lumekleur al gezien :roll_eyes:

Niet zo een heel erg intelligente opmerking aangezien de Ranger een klassiek model is van Tudor.

10 likes

Ik kijk nu al uit naar het eerste NA topic op HF.

25 likes

Alletwee sterretjes.
En dan gemaakt door watch ta ster. Hoe bedenk je het.

3 likes

Dat is de Black Bay serie al… en die is toch heel aardig gelukt ?

Het lijkt er meer op dat ze terug gaan naar weer ā€œde goedkopere versieā€ van rolex zijn, zoals vroeger - oh nostalgie :smiley:, zoals ook de gmt Pro laat zien. Gewoon te koop en minder overval risico, the wise man`s rolex !

5 likes

Die lust ik wel, ik vind hem geslaagd en beter dan de vorige.

2 likes

Ik wilde net schrijven dat ze gelukkig geen ā€œsnowflakeā€ wijzer gebruikt hebben en toen las ik deze opmerking…tja… now it can not be unseen… :wink:

Prima horloge, als er Rolex op stond dan bezeek iedereen zich van enthousiasme

4 likes

Ding staat goed, helaas net voor mij verkocht.

17 likes