Ach volgend jaar in andere kleuren. Misschien wel wit.
Ik heb maandag tijd even te gaan kijken bij Schaap. Zal me benieuwen of ie in de etalage ligt. Ben er wel benieuwd naar als Tudor fanboy
Geborstelde kast, uurwerk en bracelet zijn top. Wijzerplaat en wijzers word ik niet zo blij van…
Kasten van Tudor zijn inderdaad heel mooi, dat kunnen ze wel. De wijzers is mij ook al vaker opgevallen… ze lijken een beetje blikkerig. Anders dan bij Omega en Breitling.
Waarom ziet die urenwijzer eruit als een buttplug?
Verder wel leuk als vakantie horloge denk ik.
Keep us posted!
In mijn ogen helemaal goed: prima afwerking, COSC, ‘glide lock’, geen bling of ‘klatser voor een patser’ én (afgaande op alle negatieve reacties) ook voor gewone stervelingen bij een AD te koop
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik heb ook de indruk dat de cijfers vlakker zijn dan de vorige. Bij de 41mm waren ze echt mooi dik geprint. Jammer als dat detail er niet meer zou zijn.
Cijfers zijn aardig vlak idd, geen mooie bolling of uberaupt wat hoogteverschil.
Ben benieuwd of deze band ook op de bb pro past, die fake rivet band heeft me nooit aangesproken.
Hey, die is veeeel mooier!
ben bang dat je hier ook voor op de wachtlijst gaat,wat ik vanmiddag gehoord heb
Groot Tudor fan, deze is mij wat te simplistisch
Ben benieuwd of dit ook weer een aardige hype word zoals de 58 en hoelang die gaat duren
Hoi AP_12, Wil jij delen wat je hebt gehoord en waar?
Want als de reactietijd van S&C een indicatie moet geven: Om 14:00 uur via de site van S&C een WhatsApp verstuurd (‘chat direct met een medewerker’) met vraag naar voorraad en mogelijkheid om exemplaar met bracelet te kopen, tot nu toe niet eens een reactie …
De beller is sneller zeggen ze toch altijd?
Proficiat