liggen wel op meer plekken in de etalage,maar mag die ook mee dat is de vraag
Zowel Barcelona als Girona geen enkel probleem. Dus zou niet inzien waarom in NL niet
nou als ik de mensen hier hoor zijn ze al overal geweest zonder resultaat,dus denk het niet dan
Bij een aantal horloges stond duidelijk bij dat ze niet voor de verkoop waren. Bij deze niet.
Maar ik had geen tijd om binnen te gaan. Bel morgen eens he als je interesse hebt.
vandaag om mijn pols gehad, op zich een mooie matte dial…
maastricht exhibition only
Staat er toch, of lees je niet
Ojaa
Vandaag eentje kunnen passen en bestellen bij S&C. Benieuwd hoelang het gaat duren.
lezen,wat is dat??
Gewoon een vraag naar jouw waarom je zou moeten nadenken
De maat is beter, de band is beter, de sluiting is beter, het uurwerk is beter en dat met 5 jaar garantie !
Heel lang hoef je dan toch niet na te denken
Ps: ik bedoel dit negatief of zo maar zo kijk ik ernaar (heb jouw model ook zelf in bezit gehad).
Toch wel mooi
Eenvoudig,weinig tekst op de plaat maar super mooi,ik vind hem gaaf,weer wat om te gaan zoeken.
Omdat ik dan eerst mijn huidige Ranger moet verkopen en dan moet er nog een flink bedrag bij. De laatste keer dat ik het in mijn tuin gecheckt heb stond daar helaas geen geldboom.
En buiten horloges zijn er ook nog andere prioriteiten. Raar maar waar.
Ok dat begrijp ik en dat hebben we allemaal helaas
Ik heb dit even buiten beschouwing gelaten omdat ik dat nergens las, je twijfelde mijn inziens over of hij de moeite waard was.
Succes met de keuze en dat is zeker geen makkelijke. Ik heb hem wel aangeschaft en ben er zeer blij mee.
In die zin ben je een prima graadmeter want je hebt al weet ik hoeveel modellen in bezit gehad
Wel een gaaf horloge overigens
Hoewel een gaaf horloge dit, wel vrij veel overlap met de Explorer