Begin deze zomer kwam Tudor met de release van de Ranger. Dit horloge maakte mij meteen verliefd en toen ik de prijs zag dacht ik meteen: die moet ik hebben. Dat was nogal een gedachte, want ik nog nooit een horloge gekocht dat duurder was dan €550. Aangezien ik ook nog in de lente van mijn carriere zit, was het ook niet verstandig om zomaar even €2800 neer te leggen.
Ik moest met een plan komen, en dat kwam er. Ik zou al mijn horloges verkopen en andere dingen die ik niet meer gebruikte zou ik aanbieden op marktplaats. Het duurde iets langer dan een maand, maar toen had ik eindelijk genoeg geld voor de Ranger!
Helaas moest ik op een wachtlijst staan bij S&C, maar ik zou geduld moeten hebben (dacht ik). Toen stuurde een goede vriend van mij een marktplaats advertentie door van een Ranger voor een erg goede prijs. Ik legde contact met de verkoper en vandaag heb ik dus gelijk de inkoop gedaan. Met de verkoper nog lekker wat gekletst over horloges en nu kan ik er dan eindelijk van genieten.
Om jullie wat beelden te geven, heb ik natuurlijk een aantal kiekjes gemaakt.