NA: Tudor Royal.... and Royal it is !

Mooi verhaal, geniet ervan!!

1 like

Leuk verhaal, mooi horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Dat is een mooie aanwinst! Veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

1 like

Leuk verhaal! Heb de 38mm een tijdje terug gepast en viel zeker niet tegen. Inderdaad een leuk en apart horloge, wat mij betreft geslaagd. Gefeliciteerd met deze NA en geniet er van!

1 like

Ook ik heb dit stukje gezien en er zal ook zeker een kern van waarheid inzitten omdat het (deels) wel klopt wat er wordt aangehaald. Ik heb de volgende tekst letterlijk van de Tudor site (https://www.tudorwatch.com/nl/tudor-achter-de-schermen/geschiedenis/tudor-geschiedenis-oorsprong-1926-tot-1949) zelf afgehaald:

1936 # HANS WILSDORF NEEMT HET MERK ‘THE TUDOR’ TERUG

Op 15 oktober 1936 droeg Veuve de Philippe Hüther het merk The TUDOR over aan Hans Wilsdorf. In dezelfde periode verscheen de roos van de TUDOR-dynastie op de wijzerplaat. De roos stond in een schild en symboliseerde de onoverwinnelijke combinatie van kracht – de robuustheid van het horloge – en gratie – de schoonheid van de lijnen.

2 likes

Gefeliciteerd!
Heb dit horloge meermaals in het echt gezien.
Ik durf wel te stellen dat dit een vrij uniek uitziend exemplaar is met de stijl van chique sportief.
Wil hem zeker een keer aanschaffen!

2 likes

Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd, een heel mooi horloge.

1 like

Lees deze NA nu pas, erg mooi horloge, alsnog veel plezier er mee gewenst Ronald! Bevalt deze Tudor nog steeds goed?

2 likes

Hans, dankjewel.

Het horloge bevalt heel erg goed en ik kan er enorm van genieten. Hij komt dan ook met regelmaat voorbij in “wat dragen we vandaag”. Ook vandaag hangt hij om de pols….

11 likes

Prachtig horloge deze Tudor en een mooie foto!

2 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen maar de blauwe was indertijd op voorraad.

De datum is goed af te lezen: let wel, ik gebruik een leesbrilletje😉

Qua nauwkeurigheid is er niets te klagen, ze zijn tenslotte cosc-gecertificeerd dus dat zit wel goed.

De mijne loopt momenteel:

3 likes

Prachtig horloge. Ik was ook in de markt voor een Royal 41mm. Jammer genoeg bleek de Royal, eenmaal bij mij aan de pols, niet te overtuigen. Zo blijkt maar weer dat het passen van een eventuele NA raadzaam is.

3 likes

Mooi horloge, heb je hem nog en bevalt die goed??

Het was een fijn horloge, was er erg tevreden mee. Maar na een tijdje begon het toch te kriebelen en heeft hij hier in het blauwe gedeelte gestaan (is dus verkocht).

Heb er gelukkig wel weer een Tudor voor terug gekocht.

1 like

Ik vind het ook een apart en mooi horloge ja.
Geniet van je nieuwe Tudor :slight_smile:

1 like

Gaat wel lukken :wink:

4 likes

Je hebt al een hele voorraad hahaha, Nice.

Mag ik vragen wat je polsmaat is?
Heb zelf rond de 17 cm, zag de royal 41 mm om je pols.
Heb ik een indicatie

Ik heb dezelfde polsmaat, dus je kunt het goed vergelijken.

1 like

Het is gewoon een mooi horloge :ok_hand:t2:

Ik heb zelf gekozen voor de 38mm en dat door de rustigere plaat….

8 likes