NA Tudor Royal Date + Day

Voor mij ontbrak eigenlijk nog een horloge met een blauwe wijzerplaat. Ik vind het namelijk wel zo mooi om je horloge te matchen met je kleding al zullen sommigen mij daar misschien gek voor verklaren.

Het horloge dat ik wilde toevoegen aan mijn collectie hiervoor had ik al redelijk snel gevonden, de Tudor Royal Date + Day met diamanten tijdsaanduiding.

Na iets meer dan 2 jaar getwijfeld te hebben, afgelopen week toch maar de keuze gemaakt en een afspraak gepland bij S&C Eindhoven.

Vanmorgen wezen kijken en toen ze het model tevoorschijn haalde wist ik het zeker, dit wordt hem.

De service daar was top, en onder het genot van een bak koffie goede gesprekken gehad over verschillende merken, modellen en de horloge markt in het algemeen.

Vanaf vandaag dus officieel lid van de Tudor familie.

62 likes

:+1: en met eentje die ik zelf ook leuk vindt
draag hem met plezier

1 like

Geef hoor, veel plezier met je NA

1 like

Mijn beste,

Geslaagde aanwinst!! Schitterende Tudor!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

dank jullie wel, ik zal er zeker veel plezier aan gaan beleven :smiley:

Enjoy, ding heeft serieuze wrist presence. Zag hem laatst bij iemand in het dorp, knalde van z’n pols af!

1 like

Netjes… gedurfde maar uitmuntende keuze met de diamandjes :blue_heart: En de Watch Boutique van S&C in het Eindhovense is altijd top :sunglasses:

1 like

Hele mooie :star_struck:, draag je dan ook blauwe schoenen?

1 like

Gefeliciteerd

1 like

dank je, vaak wel ja :wink:

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Geniet

1 like

Gefeliciteerd met je mooie blauwe NA. En wees welkom als Tudorist

1 like

Veel plezier er mee. Ik heb de mijne (zonder diamanten) ook daar gekocht. Net zo’n fijne ervaring als jij.

3 likes

Heel tof model dit!
En wat een luxe, dat je gewoon de bezel protector mee krijgt :crazy_face:

Congrats en veel plezier ervan.

1 like

Gefeliciteerd met je Tudor! :pray::hugs:

1 like

Feli!
Geniet ervan!

1 like