NA: Tudor Royal Date

Nadat ik gisteren een advertentie in ‘het blauw’ voorbij zag komen, heb ik via PB een eerste contact gelegd met de verkoper, in de persoon van Luuk a.k.a. @Number4.
Al tijdens dit contact leek vanalles voorbestemd te zijn. Zo had ik voor vandaag reeds een uitnodiging staan om de woonplaats van Luuk te bezoeken (met een ander doel uiteraard). Maar die uitnodiging moest ik vanwege andere verplichtingen afslaan.
Vervolgens bleek Luuk vandaag in mijn woonplaats te moeten zijn. Hoeveel toeval kan er zijn! Dus na het raadplegen van agenda’s is er mogelijkheid gebleken om ook daadwerkelijk tot een afspraak te komen en heb ik vanochtend Luuk bij mij thuis verwelkomd.
Had ik eerst nog twijfels bij de maat van 38 mm, gezien het gegeven dat de meeste van mijn horloges een grotere maat hebben, bleek die twijfel in werkelijkheid onterecht. Het is een mooie maat voor dit horloge, waarschijnlijk mede door de kastvorm alsmede het bling-gehalte van het horloge.
Had ik mij vantevoren voorbereid op het gesprek en een prijsvoorstel voorgenomen, kon ik het na het zien van het horloge eigenlijk niet meer mijn strot uit krijgen! Het horloge is gewoon nieuw, nog in de stickers, geheel compleet met aankoopbon, verpakking, garantiekaart etcetera. Dus de koop was redelijk snel rond.
Uiteraard gepaard met het geijkte gesprek over de liefhebberij, beschouwingen daaromtrent en diverse horloges. Er zijn nog wat horloges uitgewisseld om even te aanschouwen en passen, waarbij mij reeds duidelijk is geworden wat de volgende aankoop van Luuk zal zijn.

Nou, genoeg introductie en gezwets; foto’s, die worden hier gewaardeerd heb ik begrepen!

Wat Unboxing

Dan het horloge zelf, waarvoor ik even naar buiten ben gestapt

En, zoals ik al zei, nog in de stickers (die op eerdere foto’s ook al op de hoeken van de kast te zien zijn):

Ook hier viel alles op zijn plek, want het horloges zit bij mij precies goed, zoals ik ze graag heb zitten. Geen geklooi aan de band/schakels nodig dus!

Nog een paar foto’s dan, gewoon omdat het kan

Binnenkort maar een eerste draagmoment zoeken, want dat is uiteindelijk wel het doel natuurlijk! Ik vermoed dat er nog wel wat foto’s zullen volgen tegen die tijd!

58 likes

een prachtig exemplaar,
geniet ervan en draag hem met plezier.

1 like

Mooi hoor👌🏻 Veel plezier ermee

1 like

Leuk verhaal, super gaaf horloge!
Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

1 like

Mooi horloge😀 geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd, jammer dat de Royal beetje ondergewaardeerd
wordt :+1:

1 like

Hij is mooi , heel mooi !!!

1 like

Groetjes van de zus!
Bennie aan het dubben, maar gaat waarschijnlijk het huis uit :rofl::rofl:

2 likes

Leuk, enthousiast verhaal! Veel draagplezier.

2 likes

Prachtige Tudor :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Schitterend horloge!

Mooi verteld zo.

Geniet ervan!

1 like

Top NA. Gefeliciteerd. Mooie foto’s trouwens

1 like

Veel draagplezier Dave :ok_hand:t2:

Gewoon een mooi horloge en gaaf er bij zeker weer een keer komen :grimacing::sweat_smile:

1 like

Mijn beste,

Leuke introductie van je nieuwe aanwinst!!
Proficiat dan ook met deze klassieke schoonheid!!
Ziet er werkelijk schitterend uit!!
Ik wens je er een sublieme tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik vind de Royal erg geslaagd! Bijzondere Tudor. Zou deze zelf ook wel een willen passen. Wat is je polsomtrek? Staat je goed iig, veel plezier ervan :+1:

1 like

Net opgemeten, net over de 18 cm, zo achter het botje.

Mocht je in Rotterdam e.o. wonen/komen, ben je van harte welkom!

1 like

Dat is wat uit de richting maar bedankt voor het aanbod :+1:

1 like

Dank je wel allemaal!

Dat gaat vast allemaal goed komen! Ook hiervoor mijn hartelijke dank allemaal :blush:

6 likes

Erg mooi, gefeliciteerd!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Toeval bestaat niet, het lot heeft jullie met deze mooie Tudor bijeen gebracht :wink:. Wens je veel draagplezier met deze mooie Tudor, enne zou hem wel eerst uit de stickers halen voor je hem draagt :ok_hand: :+1:

1 like