Als Tudor liefhebber altijd al een haat/liefde verhouding gehad met de Royal. Over the top… Net niet helemaal gelukt… Specs onder de maat… Vis noch vlees… je kent het wel.
Maar het bleef trekken de Tudor Royal familie.
Toen dit voorjaar het vernieuwde model werd geintroduceerd was ik ineens overtuigd; in house movement, T-Fit sluiting, de ideale (voor mij) 40 mm maat en een schitterende nieuwe groene kleur voor de dial.
Het leek me leuk om een keer de hele juwelier ervaring van A tot Z mee te maken en mezelf eens goed in de watten te laten leggen, maar dat viel even tegen zeg. S&C had geen idee over welk model ik het had, wisten niet wanneer ze kwamen en hadden geen catalogus. ‘Kom nog maar eens terug later’ was het advies.
Ik naar Gassan in Amsterdam, prachtig House, dat zeker.
Werd vriendelijk geholpen maar weer door iemand die geen idee had… Vroeg naar de nieuwe Royal, wederom geen idee en er werd mij uiteindelijk gevraagd om achter de balie op de computer van de medewerkster het model op te zoeken op internet om te laten zien wat ik bedoelde. WTF?!
Eerste batch is uitverkocht in Nederland blijkt en als ze iets besteld om te bekijken en te vergelijken (groene plaat Roman numerals of zwarte plaat met gouden stick markers), moet ik ze ook kopen zegt ze, haha.
Ze zou me nog bellen of mailen, moet nu, 2 weken later, nog gebeuren.
Maar…toen kwam ik via dit prachtige forum in contact met een kersverse eigenaar van deze prachtige Royal 40 mm, green dial, day-date. Twee maal gedragen maar geen klik mee, kan gebeuren helaas.
Afspraak gemaakt, heen gereden, bakkie koffie, super leuk gesprek met een echte liefhebber en het horloge bekeken…absolute nieuwstaat. Hand gegeven, geld overgemaakt en verder met het erg leuke gesprek.
Zo hoort het, lang leve het menselijke contact met gemeende interesse!
Maar nu…foto;
Helemaal mooie. Gefeliciteerd ![]()
![]()
Mooie aanwinst, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, hele fraaie Royal! Mooi dat het met een omweg toch gelukt is ![]()
Overigens… ik heb bij
precies dezelfde ervaring. Kwam ooit voor de Tudor North Flag (toen ie nog in productie was) en die zou daar op voorraad liggen. Na 1,5 uur in de auto werd ik onverschillig ontvangen…
Na lang zoeken door meerdere medewerkers, werd eindelijk het horloge gevonden en getoond. Nog altijd totale desinteresse dus heb uiteindelijk bedankt en ben vertrokken.
Ondergewaardeerde Tudor!
Gefeliciteerd met je NA.
Gefeliciteerd !
Nieuwe Tudor Royal is zeer geslaagd met de T-Fit
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ![]()
Heel mooi, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met deze fraaie Royal!!
Hele mooie aanwinst. Fraaie kleur! ![]()
Gefeliciteerd!
Prachtig! Gefeliciteerd!
Vet, Koninklijk ding
gefeliciteerd!
Mijn beste,
Goed gedaan!!
Gefeliciteerd met deze fraaie verworvenheid!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee. ![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Gefeliciteerd!
Hey Marco, ik wil je veel plezier wensen met je aankoop en jij ook bedankt voor het gezellige gesprek. Van liefhebber naar liefhebber.
Gaaf hoor die kleur wijzerplaat! Veel plezier met je NA!
Ik vind de Tudor Royals erg tof.ben geen fan van Romeinse cijfers normaal maar hier stoort het me totaal niet. Veel plezier ermee!