Cool horloge, van harte!
Van harte proficiat met deze mooie aanwinst!
Tudor subs en dan zeker ook nog de voorgangers van deze (de snowflake) blijven hele mooie horloges.
De inlay is overigens echt super!
Prachtig horloge!
Echt prachtige Tudor. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.
1992
Vandaag weer thuis en dus maar even wat NATO’s doorpassen … ben er nog niet welke de beste match is. Maar ik hoor graag jullie suggesties ; )
Selectie van Strapsandbracelets, Crown & Buckle, Phenomenato en een vintage uit Frankrijk.
Prachtig, veel draagplezier
sorry allemaal heel mooi maar er gaat niets boven de bracelet
Mooi en dus proficiat met deze Tudor De vintage groene band vind ik zelf de mooiste combinatie
Deze schoonheid kan alles hebben.
Maar die omgevouwen flap… ieuw.
Heb je wel eens een two piece nato overwogen?
Of gewoon de goeie lengte zoeken, mooi inkorten is lastig, maar die omgevouwen flap, weet niet hoor. Krijg daar associaties mee met de basisschool, die ene leerling met bril, pleister op z’n oog, beugel en de wanten met een touwtje door de mouwen aan elkaar vast tegen het kwijtraken.
Eigenlijk is die omgevouwen flap, voor mij, het lelijkste wat horlogerie te bieden heeft bedenk ik me nu.
Ik hou ook wel van die look hoor. Daarvoor heb ik nog wel wat mooie leren Molequin bandjes : )
Ik heb de NATO strap niet bedacht, maar hij versterkt het milsub gevoel vooral een beetje. Ik draag de NATO daarom gewoon zoals het heurt …
Leuk hoe uitwisselbare NATO, leer en bracelet sommige horloges zo veel interessanter kunnen maken. Niet elk model leent zich daar voor. De Speedy is er ook zo een!
Mooi verhaal en een nog mooier horloge! Geniet ervan!
De Tudor sub was eigenlijk een beetje van m’n radar verdwenen na al dat Black Bay geweld, maar het is en blijft een plaatje. Wellicht ooit m’n volgende duiker…
Lol, ik dacht dat ik hier de enige was die er exact zo over dacht…
Van harte wat een leuk ding! Geniet ervan
Proficiat!! Schitterend horloge…
My 2 cents… bracelet 4 ever… staat het horloge het beste!!!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd