Een NA die al wel op het forum voorbij is gekomen maar eigenlijk nu pas helemaal af is.
Vorig jaar april heb ik een erg mooie Tudor Submariner Date 9411/0 uit 1976 overgenomen van @Antwerp_watch. Een erg gaaf horloge en in het speciaal de ghost bezel in combinatie met de wijzerplaat, die mooi egaal is aangetast en de patina snowflake hands.
Echter nadat ik het horloge een aantal maanden in bezit had, bleef ik me storen aan de date cyclops en de missende pip op de bezel. Uiteindelijk via het forum en de podcast bij de mannen van @Tempusuurwerktechniek uitgekomen. De mogelijkheden besproken en uiteindelijk voor een TrueDome glas en een nieuwe pip gegaan. Het horloge in December afgegeven en vandaag het horloge weer opgehaald en wat een verbetering! Door het nieuwe TrueDome glas is de wijzerplaat nog beter te zien en is het in mijn ogen een strakker en cleaner design. Erg blij met het resultaat en het werk wat ze bij Tempus hebben gedaan.
Zie hieronder de mooie foto’s, gemaakt door Tempus, van voor- en na de werkzaamheden.