Al een hele tijd liep ik te zoeken naar een Tuseno Windseeker en dan ook nog eens in de kleur blauw. Best wel lastig te vinden maar uiteindelijk toch gelukt. Bij de lancering van dit model twijfelde ik erg vanwege het formaat, en toen ze niet meer te krijgen waren had ik spijt en moest ik op zoek. Gisteren was het eindelijk zover DHL bracht mij mijn lang verwachte Windseeker.
Mooi , gefeliciteerd
En toch gevonden. Geniet van dit mooie exemplaar
Ziet er strak uit, veel draagplezier van deze aanwinst!
Mooi!
Bijzonder, was mij onbekend. Leuke vondst, fijn dat het je gelukt is. Gefeliciteerd
Voor mij een onbekend merk, maar wat een mooi strak horloge
Veel draag plezier
Mijn beste,
Proficiat met deze mooie aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Leuk hoor! En altijd mooi als je na lang zoeken zoiets hebt gevonden!
Prachtige aanwinst
Van harte gefeliciteerd met je prachtige aanwinst!
Nooit van gehoord maar ziet er goed uit en leuk dat je hem alsnog gevonden hebt.
Geniet ervan.
Ik was ook niet bekend met het merk of het model maar ik ben onder de indruk, dat is een erg mooi horloge. Genier ervan!
Knap model! Echt zo’n ontwerp waar ik me helemaal van kan voorstellen dat ie onder je huid kruipt. Wat is de maat eigenlijk omdat je daar zo over twijfelde?
ook een mooie,
draag hem met plezier
Prachtige wijzerplaat, veel draagplezier!
mooi horloge! Ik vind het al een paar jaar een erg leuk merk.
ik krijg in de zomer de nieuwe tuseno shellback geleverd.
deze
Gefeliciteerd! Geniet er van! Wat is het formaat dan eigenlijk?
Met de titel van dit topic las ik voor het eerst de naam Tuseno - voor mij een tot nog toe onbekend merk. Desalniettemin: mooi horloge. Heel veel draagplezier ervan!
Gefeliciteerd! Mooi hoor.
Met een bericht als dit kom ik wederom tot de ontdekking, dat ik veel meer niet weet, dan wel. Dat noopt mij tot nederigheid.