NA Tutima Pacific 677-01

Blij mee! 43mm, nauwelijks lugs en een sterk eenvoudig militair uiterlijk. 200m waterdicht, geschroefde kroon, saffierglas, duikersextensie en een bezel met erg veel “action”.

Het verwijderen van enkele links was een nachtmerrie doordat de piepkleine, zachte schroefjes bijna doldraaiden, ondanks kwalitatief goede schroevendraaiers.

De bandaanzet is met 24mm fors, maar er is voldoende tapering naar de sluiting toe.

Jullie mening?

44 likes

VERY tasty!

1 like

Zeer mooie aanwinst Hans! Van harte gefeliciteerd! :ok_hand::slightly_smiling_face:

2 likes

Geinig ding, vooral de platte kast.
Maar ik schrok wel even toen ik de prijs zag…

1 like

Ik vind hem tof. Maar ik ben ook wel van het military.

1 like

Mooie klok, de band vind ik persoonlijk wat minder door de ruimte die er tussen zit.

1 like

Bedoel je tussen de band en de kast? Of tussen de schakels onderling? Valt mij erg mee juist!

1 like

Die was juist erg prettig :wink: Zeker als je hem met modellen van bijvoorbeeld Sinn vergelijkt, die hetzelfde uurwerk hebben.

1 like

Nee, was ook niet duidelijk genoeg, sorry!

Bedoelde hier

1 like

Klopt, er zit wat meer tussenruimte in dan je bij andere banden vaak ziet. Dit maakt hem wel erg comfortabel, de schakels hebben lekker de ruimte zal ik maar zeggen.

1 like

Ik kende het merk niet, ging dus uit van een Microbrand in een lagere klasse. Niet terecht naar nu blijkt :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst !

1 like

Nee ze bestaan al erg lang juist

1 like

Hey gaaf hij is binnen! Van harte Hans…cool ding hoor :thumbsup::thumbsup:

Aardig wat ruimte tussen de schakels idd…zoals al werd gemeld.

Hoe draagt ie? Is geen titanium deze toch?

Ik denk dat ie ook erg goed zal staan op een lekkere dikke lederen band…

1 like

Hoi David,

Thanks! Er zit zeker iets ruimte tussen, maar stoort mij totaal niet. De foto is vanuit een erg “lelijke” hoek genomen en behoorlijk van dichtbij. Met mijn oudere ogen en van wat verderaf is het geen issue.

Het is 316L gestraald RVS en inderdaad geen titanium. Een 24mm band zou kunnen, ik zal @anon94081762EV eens lief aankijken. Goed idee!

Gr. Hans

2 likes

Top…klinkt goed.

Ps de ruimte tussen de schakels maakt denk ik dat de band prettig draagt…soepel met veel beweegruimte.

Veel plezier met je nieuwe combi Oud & Nieuw :+1:

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Een mooi en ingetogen horloge!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi horloge, mooi merk. Hier relatief onbekend…
Duitse degelijkheid. Veel draagplezier !

1 like

Mooi en die ruimtes tussen de schakels zijn héél apart!! Even wennen!!!

1 like

Bedankt Charles en ja, het is wat ruimer. Meer een midden tussen een President en een Jubilée zo, toch? Draagt wel super moet ik zeggen.

1 like