NA Twee Breitlings B09

Dag iedereen,

Het laatste half jaar twee NA’s, met name twee Breitlings met het zelfde hart namelijk de B09 handopwinders.

1. Breitling avi ref. 765 re-edition

Deze stond al lang op mijn verlanglijstje aangezien ik bij de release van de Breitling 806 re-edition onmiddellijk besteld had. Erna deze een paar keer in men handen gehad maar toen niet gekocht. Naderhand een exemplaar op chrono24 gezien en na wat onderhandelen een deal gemaakt. De plexi had enige onherstelbare schade en heb ik reeds laten vervangen. Nuja plaatjes zeggen meer dan woorden :slight_smile:

1. Breitling Premier B09 pistachio

Vroeger was ik nooit geen Breitling fan en wou ik er absoluut geen, nu heb ik er 4… Deze in IRL gezien en altijd in men hoofd blijven spoken. Deze heeft ergens een bijzondere betekenis voor een nieuwe start en ook een verwijzing naar onze huwelijksreis van vorig jaar in Sicilië, waar pistache alom vertegenwoordigd is :slight_smile:

Identiek kloppend hart als de eerste, doch is aan de afwerking blijkbaar iets meer aandacht besteed door de zichtbodem.

Superfris en leuk om te dragen, een kleur die nog geen enkel merk in het assortiment heeft.

Uiteindelijk heb ik nu een trio aan B09’s :slight_smile: veel hetzelfde maar allen compleet anders.

99 likes

Gave aanwinsten!

2 likes

Mooi man!

1 like

Prachtig! Leuk dat het handwinder chrono’s zijn! Mooi uurwerk! :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinsten :+1:

1 like

Die B09 vind ik echt tof, zeker de pistache. Ik hou van bijzondere wijzerplaten.

Draag ze in goede gezondheid!

3 likes

Meerdere malen de pistachio (olive) green gepast.

Wat een prachtig horlogel😍

Nu niet de financiën, alleen zo verschrikkelijk mooi.

Geniet ervan👌

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een prachtige “Dubbelslag”!!
Ik wens je een afwisselende, doch mooie tijd,
met deze twee Schitterende Breitlings.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Echt schitterende horloges. :smiley: Vooral die pistache vind ik érg mooi. :ok_hand:
Dit maakt het helemaal mooi. Nooit wegdoen. :smiley:

1 like

Mooi stel hoor, heel veel plezier ermee.

Heb zelf ook de Pistachio en geniet er ook nog steeds van :+1:

2 likes

:point_up: dit dus.

1 like

Gefeliciteerd, en de AVI 75 is een van mijn favoriete ontwerpen :+1:

1 like

Heel mooi, vooral de pistachio wow :star_struck::+1:

1 like

Prachtige exemplaren :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Heel mooi!

1 like

Mooi duo. De pistachio is inderdaad heel leuk.

Heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Voor sommige allemaal hetzelfde en voor liefhebbers totaal anders! Dit is nu zo leuk aan horloges en verzamelen! Geniet van allemaal, en draag ze in gezondheid :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Prachtige aanwinsten :ok_hand:t2: veel draagplezier!

1 like

Indrukwekkend tweetal als aanwinsten :star_struck:
Drie B09 in je collectie en alle drie totaal verschillende karakters, dat maakt jouw Breitlings echt tof. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Heel gaaf. De B09 is echt prachtig zonder rotor die het zicht belemmert. De pistachio staat ook al een tijdje bovenaan mijn verlanglijstje, maar denk toch voor het alternatief te gaan.

Het meest recente kleurtje van de Premier vind ik ook erg gaaf:

1 like