NA twee Seiko's

Voor de eerste keer een NA topic.

Naar aanleiding van een Seiko topic hier op het forum kreeg ik interesse in een bepaald exemplaar namelijk de Seiko Presage Limited Edition “Hojo” SRPH78J1.
Online op zoek gegaan en ik vond er een bij een zaak in Maastricht. Gemaild of ik die vandaag kon bekijken en passen en dat kon. Dus maar gelijk er een dagje Maastricht van gemaakt. Eigenlijk gisterenavond al er naar toe gereden en een hotel gepakt.
Bij aankomst gelijk verkocht. Goed geholpen en uitleg gehad en de horloge zat fijn.

Daarnaast kwam ik via internet een Seiko horloge tegen uit de serie Save the Ocean. Die ik tegenkwam was een mod maar mijn interesse was gewekt.
Omdat ze in Maastricht geen Seiko’s hadden liggen maar wel in hun zaak in Heerlen ben ik daar naar toe gereden. Diverse horloges gepast en bekeken en gekozen voor de Seiko SRPH75K1.
En hoewel ik al eerder vermeld had dat ik liever de kroon op drie mooier vindt toch gekozen om hem te nemen.

De reden voor de aankoop is dat ik wat goud had liggen dat van mijn vader en moeder is geweest. Mijn vader is bijna vier jaar geleden overleden en mijn moeder al weer bijna dertig jaar geleden. Het lag al die tijd thuis sinds het overlijden van mijn vader en ik wist niet goed wat ik er mee moest doen. Het heeft voor mij niet echt emotionele waarde dat goud. Ik draag het niet en doe er dan verder niets mee. Nu kijk ik hier al weer een tijdje mee en het leek me een goed idee om voor dat geld te gaan kijken om een of twee horloges aan te schaffen. En vandaag was die dag.

57 likes

Mooie dag zo, je hebt het goud goed besteed lijkt mij. Die prestige is mijn favoriet. :+1:

2 likes

Damn die hojo is wel echt een knaller zeg.

1 like

Mooie horloges en gefeliciteerd!

En ondanks dat je niet veel voor het goud voelde, heb je met die 2e je ouders toch een beetje bij je!
:hugs::pray:t3:

2 likes

Je hebt een hoede dag gehad, gefeliciteerd met de aanwinsten. En dan binnenkort nog de Squale :wink:

1 like

Twee toppers!

Kan niet beter.

Veel plezier ermee.

1 like

Twee totaal verschillende horloges, maar beiden een mooie herinnering aan je ouders. Draag ze in goede gezondheid! :four_leaf_clover:

1 like

Twee NA’s. Top. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Met het goud van je ouders toch een soort eerbetoon of aandenken aan hen beiden. Mooi dat je dat hebt omgezet naar iets dat je draagt/gebruikt. Gefeliciteerd x2.

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Twee zeer knappe Seiko’s. Het verhaal erachter is ook echt heel mooi, waardoor de horloges zelf ook een grote emotionele waarde hebben. Proficiat en geniet ervan, goede keuze gemaakt!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige uurwerken, een voor elke pols :wink:

1 like

Erg mooi die Hojo! Geniet ervan!

1 like

Die zijn knap.

De eerste is wel heel erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een mooie dubbelslag.
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Twee prachtige Seiko aanwinsten :ok_hand:

1 like

Ja, die moet er ook nog komen idd. Maar dan houdt het voorlopig even op met aankopen. Alhoewel ik daar nog wel even de tijd voor heb om te sparen.

1 like

Iedereen bedankt voor de mooie woorden

In één dag de hobby uitgespeeld. Complete two piece collectie en nog een mooie ook :+1:

1 like