Ik had altijd een beetje een ambivalent gevoel over de ORIS Aquis. Met name de kast vorm vond ik eigenlijk met zijn schuine kant niet persé geslaagd…
Maar vorig jaar een Sun Wukong edition (41,5 mm) kunnen kopen. En verrast door het hoge afwerkingniveau, en het draagcomfort.
Het schijnt als het Aquis virus je te pakken heeft, t niet meer loslaat.
Dus je raadt het al: ik wilde er nog wel heen. Mijn oog viel bij rondkijken op t net steeds op de relief-series, met name de eerste, Met grijze plaat (43,5 mm).
Via een Duitse site, Montredo.com een strakke deal gevonden. En gister heb ik hem in huis gekregen
Wederom: wat een mooie afwerking, wat zit ie lekker, en deze oogt ook echt chique én sportief. Erg blij mee!
Foto voor de sfeer:
Gefeliciteerd met je 2e Aquis
Veel draagplezier!
Van harte met de NA.
Ik geniet ook nog iedere jeer als de Aquis om mijn pols zit hoor.
Veel plezier ervan toegewenst!
Heel mooi! Gefeliciteerd! Heb zelf tussen deze en mijn huidige groene plaat getwijfeld.
Gefeliciteerd met je 2e Aquis als NA. Geniet ervan
Van harte! Geniet er van!
Gefeliciteerd !
Ja Oris is prachtig.
Gefeliciteerd! Aquis blijft een mooi stoer model.
Ik heb precies hetzelfde gehad met de Aquis. In het begin dacht ik meghh, nu staat hij hoog op het “jou moet ik hebben” lijstje. Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Gefeliciteerd
Leuk! Ook mooi op de rode rubber band.
Leuk hoor.
Wellicht dat er hier ook ooit nog een Aquis bij komt.
Mijn beste,
Ziet er prima uit hoor!!
Ii wens je er een sportieve tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Wat je echt mooi vindt, kun je probleemloos in veelvoud opnemen in de verzameling. Kent het gevoel. Veel plezier met je NA!
Hij is mooi! Aquis is sws cool
Wat een beauty!
Wat een banger! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Prachtig!