NA: Two of a (racing) kind

Allebei een Valjoux 7733, de Kasper die ik nu een jaar heb heeft een chromen kast, de met binnengekomen Roxy een RVS.
Zo’n beetje hetzelfde qua look and feel maar toch nèt anders.
Eens kijken welke er mag blijven, ik neig naar de Kasper…

8 likes

Ik zou de Kasper houden. Ik vind hem veruit de mooiste van de twee…

Doe mij de Roxy dan maar :smirk_cat: Ik vind de zilveren band over de wijzerplaat juist erg mooi.

Zie zoveel chrono’s langs komen dat ik toch nog steeds erg benieuwd naar een collectie foto :wink:

Niet te doen, 50+ Stuks maar als je interesse hebt doe een bod per pb @koekoek let wel, beschadigde rvs racing chronos werd op de RikkeTik al eur. 450,- voor gevraagd

Deze ziet er vrij mint uit :thumbsup: Vaak zijn de contrasterende “panda” kleuren als dit dan ook nog de meest gewilde :grin: Erg leuke klok in ieder geval, en als je er al 50 hebt, waarom niet allebei, eentje meer of minder merk je toch niet :wink:

1 like

Probeer afgeziem van mijn Sturmanskies niet teveel exemplaren die teveel op elkaar
lijken te hebben.

Kasper! Meer detail op de wijzerplaat!
De Sabina’s passen ook prima in dit thema…Uploaden…

1 like

De Kasper houden idd, het zijn beiden beauty’s maar de Kasper vind ik net wat mooier.

1 like

Beide leuk, ik zou niet kunnen kiezen er staat nu ook een gelijkaardige kursten op catawiki.

1 like

De roxy met de mooie band over de plaat :+1:
Ook de vormen van beide registers zijn erg mooi!

1 like

Ik vind de Kasper mooier!

Apart dat het ene horloge een mannennaam heeft en het andere een vrouwennaam

1 like

Over die laatste had wijlen de Grote Filosoof uit Betondorp nog wel wat te zeggen

1 like

ook + 1 voor de Kasper !

1 like