NA UG Polerouter Super 1966

Het is een beetje hard gegaan de laatste tijd en dan nog een onverwachte aankoop ertussen terwijl ik met @Bauhaus ook nog een afsraak lopende had ivm een mooie UG.
Die stond al een dag of 10 en dat kan je moeilijk afzeggen.
Dus naar de afspraak en bij de koffie kwam dat horloge op tafel.
Nu hadden we wel nog geen echte deal, maar afgesproken om die UG eens te bekijken.
Mijn planning was om vrijdag naar de UG-meeting in Parijs te gaan om te proberen daar een gouden te scoren.
Zat dus met een moeilijke beslissing, deze laten liggen en eerst eens kijken wat het daar wordt of toch deze ook aanschaffen.
Om een lang verhaal kort te maken, gaat dat überhaubt nog, de knoop doorgehakt en ben nu in het bezit van een mooie Super.
En super is ie zeker, mooie sunburst dial, signed plexi, moest er wel een beetje aan wennen maar heb nu toch een topper voor dagelijks gebruik.
Kortom blij dat ik m meegenomen heb😁

36 likes

Heel mooi! Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze appetijtelijke vintage!!
Ziet er verfrissend uit. Prachtige wijzerplaat.
Veel draag-genot dan ook met deze nostalgische tijdgenoot.b⌚

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel gaaf👍

1 like

En voor de derde keer op een goeie week Bam!
Geweldig mooi, veel draagplezier :+1:

1 like

hahaha, ondertussen al een beetje hoop voor vrijdag, mailtje gehad van Amerikaan dat ie misschien eentje mee kan brengen

1 like

Zou geweldig zijn, dan heb je weer voor even rust :joy:

1 like

Top horloge! Gefeliciteerd met je NA

1 like

Heel veel plezier ermee! Prachtig ontwerp en een fijne maatvoering.

Fotocollage uit mijn archief:

4 likes

Gefeliciteerd met deze NA !
Prachtig horloge zeg, chapeau.

Pwoahhh🤤 lekker hoor. Wat een beauty.
Veel plezier ermee!
Ik zie ze de laatste tijd ineens veel vaker voorbij komen op het forum. Heeft er iemand een oude lade opengetrokken? :sweat_smile:

1 like

Polerouter super zie je niet zo vaak hoor. Bijzonder horloge.
Post mijn Polerouters wel vaak…

1 like

Ahh, ik was me er niet van bewust dat er een gewonen en een super was. Ik ken de poulerouter niet heel goed.

1 like

Mooi en bijzonder! Die datum!! Wat gaaf. Van harte.

1 like

Haha. Ze lijken ook wel veel op elkaar… maar het model is ruim 10 jaar geproduceerd… en er zijn zeker 100+ varianten.

Je hebt ze natuurlijk in verschillende kleurtjes, verschillende metalen, met bumper movement, met microtor, 35.5 mm, en 34 mm. Minimaal 3 verschillende UG logo’s…
Verschillende kastvormen (zoals de super, en de wat latere modellen met rechte lugs).
Verschillende kronen ook :slight_smile:

Zoveel smaken…

2 likes