Net terug uit het mooie Genève, de stad waar veel prachtige horlogemerken zijn gevestigd. Je kijkt werkelijk je ogen uit, want op elke hoek zie je wel winkels waar ze horloges verkopen… Dure, maar ook goedkopere.
In dit bericht heb ik al kort aangekondigd dat ik een nieuw horloge heb aangeschaft.
In hetzelfde topic vroeg ik naar jullie mening over de Omega Speedmaster / Tudor BB chrono. Nogmaals dank voor jullie meningen! Ik weet nu zeker dat ik voor de Omega ga, maar dat is niet het horloge waarmee ik thuis ben gekomen. Helaas, maar daarvoor moet ik eerst nog even doorsparen.
Toch kon ik Genève niet verlaten zonder een horloge te hebben aangeschaft. Veel horloges gezien en gepast (en de mensen daar zijn zo vriendelijk om je ook echt te helpen met al je vragen). Uiteindelijk was ik toch wel helemaal weg van de Hamilton Khaki Field mechanical.
Mooi en zonder te veel poespas . Ik wilde een daily watch en heb hierin zeker een topper gevonden. De vrouw in de winkel (Montres) was zelfs zo vriendelijk om 10% korting te geven.
Voor diegene die Genève een keer wilt bezoeken. Zeker een aanrader! Neem wel een volle portemonnee mee, want goedkoop is het niet. De horloges daarentegen zijn (op sit moment dan) wel wat goedkoper dan in Nederland.
Vergeet ook niet het Patek Philippe Museum te bezoeken. Prachtige horloges en prachtige historie!
Hieronder volgen wat foto’s van de NA.
Bedankt voor het lezen!