Zeer mooi horloge, deze zie ik niet zo vaak. (Witte plaat)
Ze spelen fantastisch met het licht, van monochroom zilver naar warmbeige tinten …
Gefeliciteerd! Veel draagplezier.
Wow , veel mede AT’s worden hier geshowd. Prachtig. Gefeliciteerd met je mooie Kerst NA
Prachtig. De eerdere AT’s zijn nog steeds de mooiste.
Dat vind ik ook, en dat maakt het ergens ook jammer. Gaandeweg hebben ze de 36mm laten vallen en daarna hebben ze de sportiviteit ervan weggenomen door volledig gepolijste kasten te introduceren. Twee keuzes waar ik niet goed bij kan.
De eerste generatie was vrij utilitair maar toch ook dressy “genoeg” voor alle situaties. De perfecte blend.
In een woord: prachtig!
Gefeliciteerd met je prachtige NA!
1st Gen Aqua Terra blijft het mooist.
Gefeliciteerd met deze mooie AT. Altijd goed. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met je (re)NA! Wat een topper. Het virus slaat om zich heen. Ik zag deze week ook al een prachtige blauwe voorbij komen. Geniet ervan! En nu wel blijven plakken he.
Nu gaat hij er echt voor geen geld van de wereld meer uit.
Knappe zwarte ook weer, jullie lijken terug onrust in mijn horlogerust te willen creëren !
Heel mooi!
Geniet ervan!
Veel draagplezier!
In mijn zoektocht naar een Aqua terra destijds zowel de zwarte als de zilverkleurige wijzerplaat gepast, maar ben uiteindelijk toch gegaan voor de zwarte. De blauwe nog nooit in person gezien maar lijkt me ook erg mooi!
Beiden staan je erg goed!
De zwarte zal in de komende jaren bij mij ook nog eens in de collectie komen, erg ondergewaardeerd horloge.