Ik werd gisteren extra verwend door mijn lieverd. Ik kreeg een mooi langwerpige doos in keurig cadeau papier. Ik dacht aan een mooie ketting maar het bleek een pracht van een horloge te zijn. Een Marc Cobelen. Lekkere maat van 42mm en shiny rosé gouden kast (plated). Het uurwerk is Miyota quartz en het mineraal glas is extra gehard tegen krassen. Mijn lieverd had er een heerlijk zittende roze rubberen band op laten zetten. Aangezien we morgen op vakantie gaan naar het ons zo geliefde Gran Canaria kan ik met deze klatser helemaal de blits maken. Heerlijk op het strand bij Maspalomas in mijn nakie met alleen dit prachtige sierraad om. Wat zal het enig staan als ik weer lekker bruin ben. En wat zal ik de blits maken als we in de avond lekker naar de Yumbo afzakken voor een wilde nacht zoals ik die wel vaker heb. Genoeg geklessebest nu. Hier wat foto’s. En nog een vraag, zal ik hier ook zo’n leuke regenboog NATO bij aanschaffen?
Héééérlijke aanwinst.
I’d go flamingo all the way.
Kind jij kent echt mijn smaak
Gefeliciteerd met deze beauty !
Goud
Fluted bezel
Liefde voor foute banden
Je doet me denken aan iemand.
Sure?
Hahaha ja daar lijkt me dit het ultieme horloge voor. Absoluut.
Gefeliciteerd met je aanwinst en alvast een fijne vakantie!
Het is me toch een influencer
Dank je lieverd
Serieus, een beter horloge bestáát NIET voor de aankomende vakantie.
Lekker paraderen op het strand lijkt mij een uitermate goed plan.
Qua NATO, die regenboog… Oe ja a winning combo my mam.
Gefeliciteerd met deze blikvanger.
De eerste stap voor het valantiegevoel is gezet; geniet er van!
Gelukkig is zo een rubberen band prima schoon te maken.
Veel plezier gewenst van de nieuwe aanwinst en de rest.
Zo voelt het voor mij ook
Fijne vakantie alvast, dat gaat vast uitstekend lukken en aan de accessoires ligt het in ieder geval niet
Lopen hier een hoop Hannabees rond…
We zien je nog wel op x hamster bij het Maspalomas topic
Ik bemoei me niet met het gehannes.
episch draadje
Dank allen. Dit is nu ook al een epische vakantie aan het worden
Het horloge loopt echt verbluffend nauwkeurig. Dus met recht een mooie aanwinst dankzij mijn liefie
Sexy man! Je zult vast veel bewonderaars hebben (maar hoe weet je dat het door je horloge komt?)
Fijne tijd met je maatje!