NA Ultimate toolwatch: Victorinox inox

Beste mensen,

Ondanks dat me echt had voorgenomen een beetje te matigen met de aankopen ben ik weer gezwicht. Ik had hem al vaker voorbij zien komen en hem ook al eens gepast. Een maatje van me heeft de groene met de dat mooie paracord bandje. Echter heb ik me altijd heel netjes in kunnen houden.
Tot vorige week dan. Ik zag een mooie gebruikte in het blauwe gedeelte met een hele riedel bandjes voor een prima prijs, en dan ben je verkocht!

Horloge draagt echt heerlijk, lekker wat gewicht aan de pols. Wijzerplaat en bezel zijn mooi clean. Fijne bandenswapper ook met die mooie shell cordovan, al misstaat die stalen band hem ook zeker niet. Oordeel zelf:

Dank voor het lezen,
Thomas

8 likes

Proficiat! Blijft een leuk ding! Heb hem zelf ook 2x gehad.

2 likes

Met stalen band het mooist, iets te groot voor mij, maar wel een heel vet klokkie

1 like

Mijn beste,

Veel draagplezier met deze robuuste tijdwaarnemer!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie klok! Veel plezier ermee.

1 like

correctie

Mooie NA hoor heb er ook meerdere keren naar zitten gluren en tot 2 maal toe gepast bij een juwelier :thumbsup:
En ik ben geen Nato-hater maar die nato vind ik echt uh ja minder mooi :upside_down:
Dat leer staat hem daarentegen verassend goed!

1 like

Dank, ik moet inderdaad toegeven dat die nato hem geen recht doet. Dan liever leer!

1 like

Maar dus ook 2x weer weggedaan? Ik heb het gevoel dat er best veel hier op het forum zijn die hem hebben of hebben gehad.

Mooi hoor. Inderdaad een bandenswapper.
Ga je veel plezier van hebben!
Gr.Wander

1 like

Van Harte! Mooie heldere klok en een fraaie kast! Op staal op zijn mooist. Veel en lang plezier er mee.

1 like

Mooi, gefeliciteerd.
Nu vind ik vind het een mooi horloge maar voor mijn pols helaas iets te groot. Ik had er eentje gewonnen met een puzzel in het tijdschrift Watching en op dit forum verkocht.

1 like