NA. Unboxing Aviation day date

Hij is besteld en onderweg naar de dealer. Maar mijn geduld is kleiner dan de levertijd. Dus ik start alvast het bij behorende topic…
Het kan ook, want heb wel alvast in alle enthousiasme wat bandjes aangeschaft voor mijn aankomende tikkende vriend.

Man man wat moet ik er toch lang op wachten… maar deze week moet het goed komen en kan ik dit topic aanvullen met prachtige aankomst foto’s.

Tot snel.

6 likes

Cool.

Very nice! Sterkte met The Wait… :wink:

Geduld is een schone zaak :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar wat zijn dat voor banden?
Ziet er robuust uit :+1:
Vooral die kevlar ziet er tof uit.

Dank. Ik kom terug op jou vraag.
Ik heb ze besteld en meteen uitgepakt. Dus ik kan FF zo snel niet terug vinden welke banden het zijn. De leren is iig http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p7905h2607s2609-Watch-band-Liberty-2.html

Ik heb lang over de aanschaf gedaan, ben nooit zo snel.
Nu moest ik pas even terug naar paul van Zeeland ivm garantie dingetje ander horloge.
Toen de aviation nog even live bekeken en vanaf dat moment kon ik hem niet los laten.

Uiteindelijk v Zeeland even mail gedaan ivm de enorm grote prijsverschillen in deze toch niet hoge prijsklasse. (Van €620 tot €1000). Van Zeeland belde meteen op en gaf mij een prachtig voorstel op hun verkoopprijs. Sja toen kon ik geen nee meer zeggen.

Meteen bestelling geplaatst, aangezien ik wel het nieuwe type wilde met mooier uurwerk en gang reserve moest deze wel bij de “fabriek” besteld worden.
Om die reden is mijn geduld dus op de proef gesteld.

Ik verwacht hem deze week op te mogen halen en te samen met een fijn gesprek en kop koffie in ontvangst te nemen.
downloadfile

http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p26286h308s488-Watch-strap-Athletic.html

Alstu

1 like

Vandaag gebeld door v Zeeland. Volgende week vrijdag is de levering. Horloge is nog in de maak.

Wat stellen ze mijn geduld toch op de proef zeg!

Spannend!!!

IMG_20180327_134950

2 likes

Zo. Opgehaald.
Geen lange verhalen wel foto’s. Snel de daily beater af en gaan!

Wat een mooi horloge, subtiele sunburst, de opgelegde cijfers spelen met het licht en en en FOTO’S

7 likes

Prachtig gefeliciteerd! :+1:

Dank! Vind hem ook geweldig. Al lang op het oog. Maar nu het nieuwe model er was met mooier uurwerk maar snel geregeld.

Mooie aanwinst veel draagplezier gewenst :+1:

Even een extra foto. Zie je mooi dat de cijfers erg met het licht spelen.

3 likes