NA + unboxing Bosphorus Watchroll

Hallo allemaal,

Zojuist de Bosphorus Watchroll binnen gekregen. Kan niet wachten om hiermee deze zomer op pad te gaan. :sunglasses::+1:

MvG Ralph

Unboxing:

Gevuld:

38 likes

Mooie watchroll :slight_smile:
De opvulling van de watchroll is nog mooier :heart_eyes:

3 likes

Jongens, zullen we met de hond vandaag lekker een strandwandeling maken?

  • nee, ik was van plan om met mijn watchroll naar het bos te gaan.

Watchroll is mooi trouwens :+1:t2: ziet er goed uit. Weet je toevallig wat er op de buitenzijde staat beschreven? Benieuwd naar.

12 likes

:rofl:

1 like

Als je maar wel oppast voor het gras.

Grapje Ralph. Ziet er goed uit man. :facepunch:t2:

9 likes

Mooi!

Ik vind ze te duur, maar ze zien er wel prachtig uit.

1 like

Gelukkig bestaat er ook nog iets als vakantie in eigen land…:sunglasses::+1:

1 like

Ziet er heel tof en hoogwaardig uit. Hoe is de fit op de kussentjes? Meestal zijn veelte groot waardoor de sluiting niet dichtkan, zoals bijv. bij Rainer.

2 likes

Mooi ding! Komt het uit Turkije ?

Ik heb er ooit 1 van Sprezzi gekregen, mooi alternatief en iets goedkoper (190 geloof ik)

Die Bosphorus spullen zijn ook erg lekker, mooi hoor Ralph

3 likes

Ik ben meer van de watch roll wegmoffelen in een panterprint Eastpak als ik op stap ga, dus aan mij zijn ze toch niet besteed.

6 likes

Serieus mooi spul. :ok_hand:

1 like

Ik had gekozen voor een ander buitenkantje… ma ja; over smaak valt niet te twisten :nerd_face: Although… veel plezier er van!

Edit: in de praktijk zijn de systemen van Everest of Carapaz wel net even praktischer dan die drukkers :crossed_fingers:t3:

1 like

Dat zijn zeker die schuif dingen?

1 like

Ja voelt ook hoogwaardig aan. De kussentjes zijn voor mij precies goed. Horloges zitten er gewoon goed in. Niet te strak en zeker niet te los.

1 like

Yes Bosphorus leather goods komen uit Turkije.

2 likes

Yes

1 like

Ik vond dit juist hun signature piece. Het patina leer met de lichte binnenkant vind ik er geslaagd.

1 like

Binnenkant is prachtig qua kleur en materiaal :ok_hand:t3: Alleen zullen we het over de buitenzijde nooit eens worden :sweat_smile:

“Aan de rol gaan” zal je bedoelen

:sunglasses: